Skip to main content
  • alt
  • 11.09.2014.

Drugi put najbolji u tri godine

Obožavatelji su rekli svoje i prema glasovanju časopisa DJ Times i Pioneer DJ-a najbolji američki DJ je Markus Schulz.

 
Njemački trance producent, koji već dugi niz godina živi u Miamiju, ovom se titulom okitio  drugi put u tri godine –  prvi put je proglašen najboljim američkim DJ-em u 2012. godini, a svoju je titulu najboljeg američkog DJ-a preuzeo od Kaskadea koji ove godine izostaje s lste najboljih jer mu kao prošlogodišnjem pobjedniku nije dopušteno sudjelovati u izboru. Na drugom se mjestu nalazi Diplo dok je treće pripalo A-Traku.
{youtube}-1UyH-NkMF4{/youtube}
 
“Ne radim ovaj posao zbog nagrada i moj je najveći uspjeh u životu to što imam mogućnost da se povežem s ljudima koji vjeruju u mene i da ih zabavim i da to radim svaki dan“, rekao je Schulz povodom nagrade koja će mu biti uručena 12. listopada u Marquee Nightclubu u Las Vegasu. U nastavku provjerite ostatak liste.
 
 
Najbolji američki DJ-evi 2014. godine:
1. Markus Schulz
2. Diplo
3. A-TRAK‪
4. Bassnectar
5. Skrillex
6. Steve Aoki
7. Dillon Francis
8. Claude VonStroke
9. DJ Dan
10. Tritonal
11. Vice
12. Porter Robinson
13. Maceo Plex
14. Krewella
15. Carnage
16. Wolfgang Gartner
17. 3LAU
18. Pretty Lights
19. Flosstradamus
20. Z-Trip
21. Cedric Gervais
22. Moby
23. Dieselboy
24. BT
25. Lee Foss
26. Shogun
27. DJ Godfather
28. Jazzy Jeff
29. Justin Martin
30. Dubfire
31. Kill the Noise
32. Danny Tenaglia
33. Designer Drugs
34. Morgan Page
35. DJ Shadow
36. Armand Van Helden
37. Seven Lions
38. Carl Craig
39. DJ Craze
40. Josh Wink
41. Jeff Mills
42. Skribble
43. Robbie Rivera
44. Stacey Pullen
45. 12th Planet
46. Roonie G
47. Roger Sanchez
48. The Martinez Brothers
49. Green Velvet
50. Just Blaze
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano