Skip to main content
  • 6.04.2009.

Dva HR izdanja za Kingdom of Music

Proljeće je odlično počelo za zagrebačke producente. Već prvi dan travnja izbacio je na tržište odličan ljetni single My Life a Party za label Kingdom of Music. Riječ je o laganoj ljetnoj skladbi u produkciji zagrebačkog dvojca The Trixx, sa odličnim vokalom poznatog Inuse Dawude i remixevima koje potpisuju Hot Jay vs Cash te mađarski projekt Magnetix.

Piše: 

Nakon promocije na ovogodišnjem WMC-u u Miami-u, stvar je konačno i službeno ugledala svijetlo dana, a premijerno je puštena u programu Radio DJ-a te je ovaj tjedan zasjela kao novi ulaz na broju 10 Dance top liste. Stvar će vam sigurno dobro doci ovo ljeto na gažama po obali, a možete ju pronaći u svim web shopovima kao digital release.

Drugo izdanje pojavilo se u petak, riječ je o singlu Only Love 2009 za DJ Hot Jaya i Casha. Ovo remixirano izdanje sadrži 4 odlične verzije za svačiji ukus, komercijalniji elektro club i radio mix koji potpisuju Hot Jay vs Cash, jedan mračniji remix u produkciji Damira Pushkara te odličan club stormer remix koji potpisuju The Trixx. Taj remix već je podržan od imena kao što su Jerry Ropero, Denis the Menace, Michi Lange i Tristan Garner koji ga je zavrtio i u svojoj emisiji na poznatom pariškom FG DJ Radiju. Single također izlazi na njemačkom labelu Kingdom of Music, i dokaz je odlične suradnje kako domaćih producenata međusobno, tako i domaćih snaga sa stranim imenima. Recimo još samo da ste remixeve mogli premijerno čuti u emisiji D.J.

Time još krajem prošle godine, no s obzirom da je stvar promovirana na WMC-u u Miami-u, službeno je objavljena tek sad. Podržite domaće snage kupnjom ovih releaseva, a za sve dodatne informacije pogledajte na sljedećim stranicama www.kingdomofmusic.de

https://www.myspace.com/hotjayvscash
https://www.myspace.com/thetrixxcroatia

{snippet 1}

sven desk
sven mob
Vezani članci
Ovaj dokumentarac gotovo 30 godina nakon originalne objave je ponovno ugledao svjetlo dana na YouTubeu
sven mob
Ovaj dokumentarac gotovo 30 godina nakon originalne objave je ponovno ugledao svjetlo dana na YouTubeu