Skip to main content
  • 29.12.2016.

Electronic Beats odabrao 11 najpuštanijih traka 2016.!

Tvoje mesnato sjedište tebe u penthouseu iza očiju voli liste, popise i gradacije jer tada može staviti svijet prenakrcan informacijama u perspektivu. 

 
Ovo je jedan od razloga zašto također imamo i predrasude. To ne znači da smo loši ljudi, već da je mozgu jednostavno lakše razmišljati u skupinama, uzeti neku sličnu grupu, pronaći pravilnost i uzorak u kaosu i kolektivno im dati iste karakteristike. Tako i tako 95% tebe operira iz jednog nesvjesnog mjesta. No ono što ne funkcionira za ljude funkcionira za manje žive objekte ili one žive na jedan sasvim drugačiji način. 

 
Stoga su odabrani način ovoga puta paketići emocija koje nazivaš trakama, i čini se da je i ova godina plesa protekla viseći na određenoj nostalgiji koju smo primijetili i prethodnih godina, držeći se diskom natopljenog housea i purističkog techna. Bilo je prekrasnih traka, albuma i kolaboracija, no u soundtracku godine kojoj polako kuca posljednja ura neke trake su se jednostavno elusivnim kvalitetama puštale više. Tko zna, možda su naišle na neku žicu kolektivnog nesvjesnog ili su jednostavno iza sebe imale dobru PR mašineriju koja ih je pogurala gdje god postoji zvučnik. Upravo ovo je presjek koji je Electronic Beats učinio. Vaša osobna stajališta kvalitete ili zasluge po strani, ovo je samo jedna lista najslušanijih stvari iz 2016. Pa krećemo na vrtuljak:
 
11. TOULOUSE LOW TRAX, “RUSHING INTO WATER” (THEMES FOR GREAT CITIES)
 
Ovo je najuderground pripadnik liste bjesomučno  vrćen posvuda uz remixeve iz ruku ekipe kao što je Call Super, Phuong-Dan i James Blake. I umjetnik i label predstavnici su Düsseldorfa i njegova Salon des Amateurs kluba pa nije ni čudno da je Lena Willikens poderala traku i na EB. Radiu.
{youtube}UOJFZ_szcDc{/youtube}
 
10. RANDOMER & HODGE, “SIMPLE AS” (DNUOS YTIVIL)
 
Stil Velike Britanije postoji gotovo kao zaseban svemir i iako je bilo finih dubstep i garage izdanja u svim njihovim permutacijama  Randomer & Hodge su ipak pomeli konkurenciju s trakom koja je dobila vrijeme u slušnom posvuda  – od Ben UFO-ovih epizoda za Rinse FM, preko programa Mary Anne Hobbs i B.Traita na BBC Radiu 1, Scuba SCB Radio emitiranja  i u setovima gotovo svakog britanskog producenta koji drži do sebe.
{youtube}sOsiKwh0zy4{/youtube}
 
9. JUSTIN CUDMORE, “CRYSTAL (MIKE SERVITO’S 730 RESHAPE)” (HNYTRX)
 
U Detroitu rođeni Mike Servito imao je velike cipele za ispuniti s novom preradom nakon visoko profilnih gaža s prijateljicom The Black Madonom. Sa sigurnošću možemo reći da je zaigrana labava acid prerada refraktiranja ovog kristala nadglasala čak i originalnu verziju. U ruke su je spremno uzeli svi od Avalona Emersona i Moxie, preko underground heroja kao što su ItaloJohnson i Martyn pa sve do velikih poput Ben Simsa, Prosumera i Kerri Chandlera.
{youtube}iqt8IhINNfU{/youtube}
 
8. STENNY “CONSUMER’S TOOL” (ILIAN TAPE)
 
Bilo je za očekivati da će Zenker Brothers s Ilian Tapea izbaciti barem jedan golemi ovogodišnji hit i mislili smo da je taj utor popunio Skee Maskov Shred LP, no nekoliko mjeseci kasnije upao je Stenny s "Consume IV". koji su odmah pokupili Kowton, Hessle Audio, Dubfire, Phil Kieran, no  “Consumer’s Tool”, ujedno zasviran i u Boiler Roomu, odnio je pobjedu kao najpuštanija traka.
{youtube}NpozO13bAOs{/youtube}
 
7. DAX J, “THE INVISIBLE MAN” (MONNOM BLACK)
 
Traka koja je uživala remixeve svakog DJ-a koji jednostavno ne može odoljeti jednoj pravoj prema udžbeniku složenoj techno traci pa su je u ruke uzeli i Apeiron Crew, Stranger, Dustin Zahn, Rebekah, Tommy Four Seven i Ben Klock U Essential Mixu.
{youtube}N2j7U9VQ9AI{/youtube}
 
6. ROBERT HOOD, “LOCKERS” (DEKMANTEL)
 
2016. je navratila u život Roberta Hooda kao dvadeseta godišnjica Floorplan aliasa, Novi Album Victorious doista se takvime i pokazao u ušima onih a koje je stvoren. Povezivanje s Dekmatelom je bio odličan odabir i  nastaje "Lockers" kao mala posveta povijesti minimalizma kojeg su na floorovima izlizali Ryan Elliott, Zenker Brothers, Ben Sims, DJ Hell i kolega i sugrađanin mu, Kevin Saunderson.
{youtube}W9H-7aebnOU{/youtube}
 
5. MIDLAND, “FINAL CREDITS” (REGRADED)
 
"Final Credit" je jedna od onih neminovnih koja će izroniti među najvrćenijim protekle godine. recept je jednostavan: disko utjecaj, toplo analogna, splairana, prašnjava… Golema pobjeda za disco house label Regarded u 2016.

 

 
4. MODERAT, “RUNNING (SHED REMIX)” (MONKEYTOWN)
 
Glavni singl s novog live albuma "III" "Running" U rukama Sheda postaje jedna fina neumorna traka i za najzahtjevnija skladišta. Iako original nije tako jako eksplodirao, što se tiče sveukupnih remixeva Running trči počasni krug. Preuzeli su je i Âme i Tale of Us, John Digweed na Proton Radiu, Scuba i Boddika u b2b sessionnima kao i Marco Bailey.
{youtube}ljQTVp7-kSs{/youtube}
 
3. AVALON EMERSON “THE FRONTIER”/”2000 SPECIES OF CACTI” (WHITIES)
 
Ovo je jedina traka kojoj je u pozadini žena na listi tako da bi se dalo sugerirati da unatoč pričama o ravnopravnosti žene još uvijek sunce upijaju ispod staklenih stropova u industriji i velika ženska imena su uglavnom izdavala maksimalno jednu traku u protekloj godini.
{youtube}m1DUG29Hcao{/youtube}
 
2. MANO LE TOUGH “ENERGY FLOW (DJ KOZE SPLASHER REMIX)”
 
Innervision glavešina Dixon originalnu verziju neumorno pušta od kada je izašla prethodne godine, a paket s dvostrukim remixom DJ Kozea obnovio je vatru i želju za trakom. Ekipa popt Georgea FitzGeralda, Talbota, Ame I samoga Le Tougha preferira ipak mračniju i čudljiviju preradu Splashera.
{youtube}7lrqH2X9ins{/youtube}
 
1. TRAUMPRINZ, “2 BAD (METATRON’S WHAT IF MADNESS IS OUR ONLY RELIEF)” (GIEGLING)
 
Traumprinz  a.k.a. Prince Of Denmark a.k.a. DJ Metatron ostvario je nostalgičnu traku koja regresira na balearski zvuk i odmah je uočavaju Sasha i Sven Weissman u svom Rinse FM-u.
{youtube}ckOqwWPohhY{/youtube}
 
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano