Skip to main content
  • alt
  • 3.11.2014.

EMC: Elektronička glazba osvaja istok

Što je EMC? Radi se o abrevijaciji za Electronic Music Conference koja će se od 2.- 4. prosinca održati u Sydneyju.

 
Kako je elektronička glazba mnogo više od samo tonova i kako oko sebe gradi čitavu jednu ovu generaciju i kulturu, baš kao i svakom drugom kuturnom pokretu potreban joj je dijalog s publikom koja ju je stvorila i analiza razvoja i kretanja kako ne bi bili one metaforičke guske koje ništa ne vide jer je ponekad maglovito.

alt

 
Kultura je produkt međusobnih interakcija i preferenci svih onih za koje i od kojih je stvorena pa će se tako sydneyska konferencija posvetiit gorućm pitanjima i na panelu naziva  ‘Going East: Dance Music In The Asian Market’ raspraviti novu tendenciju širenja elektroničke glazbe na, do nedavno, nešto konzervativniji i zatvoreniji, Istok. 
 
Još jedan vrijedan event za istaknuti bi bio onaj koji se bacio u ralje debate koja bijesni jednakom žestinom i dolijeva ulje na stihiju svakim novim EDM incidentom. Radi se razgovoru naziva ‘The New Mainstream: What Does Dance Music’s Popularity Mean For Us?’ , koji će razmotriti implikacije elektroničke glazbe u njenom redizajniranom, i za mase preoblikovanom paketu, kojim se inflitrirala u suvremenu pop kulturu.
boogaloo nye

alt

 
Ovi razgovori predstavljaju samo vrh sante skupštine a kao keynote govornici pozvani su neki od najvećih sa čitavog elektroničkog spektra pa će tako sudionici moći poslušati što o sceni i njenom razvoju misle Flume, Steve Aoki, Porter Robinson, Laidback Luke, Late Nite Tuff Guy, Cedric Gervais, Emoh Instead, John Course…

alt

 
Puni lineup možete pronaći ispod:
 
Aden Mullens – na čelu etcetc-a, Artist Manager-a, Kilter-a, Acaddamy-a
Al Green – voditelj, Maker Agency (What So Not, Nina Las Vegas, Golden Features)
Alexander Burnett – tekstopisac (Motez ‘Own Up’; Digitalism ‘2 Hearts’; Flight Facilities’ ‘I Didn’t Believe’; George Maple ’Talk Talk’)
Alexander Haeusler – redatelj, Funf (Jeff Mills & Melbourne Symphony Orchestra)
Amba Shepherd – EDM vokal i tekstopisac (Features for Hardwell, Porter Robinson, Ferry Corsten)
Andrew Jackson – Milton Archer / Artist Manager, Hook n Sling, The Aston Shuffle
Andy Van – glazbenik/Vicious Recordings
Anthony Colombi – direktor, Global PR
Arlo Enmark – label menađer, Xelon Entertainment
Basenji – umjetnik
Ben Marshall – predstojnik Contemporary Music odjeljka, Sydney Opera House
Ben Munro – Generalni direktor, Hostess Japan
Bobby Runway – upravitelj segmenta Entertainment & Nightlife, SBE / SLS Las Vegas
Briese Abbott – Spark & Opus / Artist Manager, Elizabeth Rose
Callender – agentica na AM Only (What So Not, Baauer, TNGHT)
Cedric Gervais – umjetnik
Claire Collins – Bossy Music
Dan Rosen – CEO, ARIA
Dan Zilber – nadstojnik odjela za programiranje, EMC Play
Danny Robson – menađer, RUFUS
Danny Rogers – menađer i direktor, Lunatic Entertainment / Founder, Laneway Festival
Dominic Furber – Audiopaxx / menađer, Just a Gent, Yahtzel, Carmada, LDRU
Donnie Estopinal – SFX/Disco Donnie Presents
Emoh Instead – umjetnik
Evan Coghlan – menađer, M4Sonic
Frank Rodi- zamjenik direktora pisanih službi u APRA
GABBY – umjetnik
Gary Richards – Hard Presents/Live Nation
Grant Smile – umjetnik
Henry Johnstone – urednik, Pulse Radio
Jane Slingo – upravitelj, Young Strangers, EMC Conference Programmer
Jeff Johnson – upravitelj, Frank Meets Wolf
John Course – umjetnik/Vicious Recordings
John Ferris – član ARIA Club Chart Committee, Committee Chair APRA Club Music Advisory Group
Johnny Shockey – predsjednik i suosnivač, LED Presents
Just a Gent – umjetnik
Katie Cunningham – zamjenik urednika, inthemix
Kid Kenobi – umjetnik i vlasnik labela, Klub Kids
Kilter – umjetnik
Keiran Dole – senior agent, Lucky Entertainment
Kirsty Brown – izvršni direktor, Music NSW
Kite String Tangle – umjetnik
Laidback Luke – umjetnik
Latane Hughes – agent u Windish Agency (Flume, Cashmere Cat, Aeroplane)
Late Nite Tuff Guy – umjetnik
Lorne Padman – menađer labela, Dim Mak Records
Luke Udorovic – Lucky Entetainment / Artist menađer, Will Sparks, Joel Fletcher, Zac Waters
Lynden Gare – redatelj, Colour Blind (Flume)
Lynne Small – generalni menađer, PPCA
Mac Clark – agent, CAA
Matt Nugent – A&R menađer, Onelove Recordings
Nao Kiyota – upravitelj, Sushi Records (Japan)
Nathan McLay – upravitelj u Future Classic / menađment za Flume, George Maple, Ta Ku)
Neil Ackland – osnivač, EMC & inthemix
Neil Jacobson – EVP, Interscope Records
Neil Terry – The Sound Campaign
Nick Jarvis – urednik, inthemix
Nick Thayer – umjetnik
Nikhil Chinapa – direktor, Submerge/VH1 Supersonic India
Olga Heijns – Unmanageable Artists / Artist menađer, Laidback Luke
Paul Brandoli – pisac, vokalni producent, producent (The Disco Fries ‘Parachutes’; Angger Dimas ‘Angger Management’; Kronic ‘Fire In The Sky’; Chardy ‘Tomorrow’)
Phil Smart – umjetnik
Porter Robinson – umjetnik
Priya Dewan – agent u Feedback Asia (Flying Lotus, Sampology, Simian Mobile Disco)
Robb Harker – agent u Super Modified Agency (Will Sparks, Helena, Avicii, Afrojack)
Rosanna Marks-Smith – upraviteljica programa, Australia Council for the Arts
Sampology – umjetnik
Scot Crawford – generalni menađer za Australiju i Novi Zeland, Pledge Music
Senthil Chidambaram – CEO, Dancing Astronaut (USA)
Simon Caldwell – umjetnik
Simon Coyle – Tour menađer, Totem Onelove Group
Simon Moor – direktor menađmenta, Kobalt Music Group
Steve Aoki – umjetnik
Stuart Watters – direktor Licensing & Business Affairs-a, Nightlife Music
The Kite String Tangle – umjetnik
Tom Huggett – artist menađer, Astral People (Wave Racer)
Tom Piper – umjetnik i vlasnik labela, Medium Rare Recordings
Vi Hermens – operativni direktor, The Motorik Co
Will Larnach-Jones – Parallel Management (The Presets, Nina Las Vegas, Beni, Swick)
Will Sparks – umjetnik
Yvette Myhil – izvršni direktor, Association of Artist Managers
Zac Waters – umjetnik
 
 
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano