Skip to main content
  • alt
  • 10.10.2014.

Eric Prydz poklanja opus na Spotifyju

Progresivac Eric Prydz ugodno je iznenadio fanove i još jednom pokazao kako voli raditi stvari na svoj način i da je mjera svega za njega na poslijetku ipak glazba i uživanje u istoj.

 
Iako je možda prva stvar koju ćete povezati uz Prydza hit koji je zapalio ljestvice “Call On Me”, to je zapravo bio jedan od njegovih rijetkih izleta u komercijalnije šume. On ipak radije voli eksperimentirati i vrlo je cijenjen na underground sceni.

{youtube}c6JxbeY2wRE{/youtube}

 
Trenutni je vlasnik tri labela, Mouseville, Pryda & Pryda Friends, koje je osnovao prvenstveno kao paltforme s kojima bi imao slobodu izražavati se kako želi bez ograničenja u eksperimentu i pritiscima rasporeda koje bi mu mogle nametati druge izdavačke kuće. Zanimljivo je da je, u doba potpune dostupnosti i mogućnosti kupnje nota i beatova vaših najdržih glazbenika online, Prydz Svoju “Knockout EP”, izašlu pod Mousville Records, prodao u 18 000 primjeraka samo na vinilu.

{youtube}rcu8Zlmi7Q8{/youtube}

 
Kako voli scenu, ljude i glazbu a bježi od medijskih reflektora tako je i otvaranje labela preoteklo bez previše pompe i blicanja fotografa. I još jednom iznova ovaj šveđanin je napravio nešto neobično. Sakupio je deset godina produkcijskog materijal, od 2004. pa do danas i podijelio čitav opus Pryda Labela fanovima besplatno.

alt

 
U ovom masivnom glazbenom katalogu doista je pokušao pokazati put kako se njegova glazba razvijala i rasla zajedno s njime i dopušta vas da ga u potpunosti upoznate. Za razliku od mnogih glazbenika koji daju fanovima malo po malo komadiće svoga rada kako bi ih držali gladnima Eric zna koliko još beatova ima u sebi i one realizirane želi podijeliti sa svijetom. Skoknite na Spotify i poslušajte što nudi ovaj house /techno inovator i disident.
 
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano