Skip to main content
  • 23.09.2019.

Ertax je osim produkcije i masterirao svoj novi album E-motion

Entuzijast iz Slavonskog Broda sa novim albumom E-motion na mTechno Records-u

Piše: 

Alen JerkovićErtax je mladi glazbeni entuzijast iz Slavonskog Broda koji osim projekta Ertax stoji još iza Trance i Psy Trance projekata 'Human Inteligence' i 'Alen Voss', a takđer je jedan od začetnika organizacije za promociju elektronske muzike 'Analog Division'. Njegovo sudjelovanje  na elektronskoj  sceni u Slavonskom Brodu je počelo još davno kroz projekt 'Techno Doza' na kojem je imao zapažene nastupe sa Marikom Rosom i A.Paul-om.

Njegova prva izdanja kreću 2017-te godine nakon mnogo usavršavanja svojih vještina i sluha potrebnog za rad sa glazbom. Etiketa Technodrome, techno label poznatog Hrvatskog DJ Ogi-a je njegova prva etiketa na kojoj izdaje glazbu a nedugo nakon toga Alen krece u daljniji napredak i tako potpisuje za label mTechno (Sarajevo) i etiketu Global Tribe (Split).

boogaloo nye

Veliki iskorak u njegovoj dosadašnjoj karijeri je ablum 'E-Motion' sa 11 sjajnih traka koji potpisuje za mTechno Records a koji je ekskluzivno izlazi  25/09/2019 u sve bolje glazbene trgovine širom svijeta. Album je svojevrsna kombinacija žanrova Trance i Techno uz Psy efekte, s kojim Alen prezentira svoj unikatni stil, kojem dodaje remix Gjidoda Juniora. a na kojem je prezentirao i kompletne vještine audio inžinjeringa s obzirom da je sam masterirao album.


Foto-art je izradio  Danijela Brčić dok ditigalni art potpisuje Demian Wax. Alenov rad možete podržati i preuzeti njegov 'masterpiece' na: Ertax "E-motion"

Tracklist
01 Dimensions
02 E – Motion
03 Extended Time Formation (Gjidoda Jr Remix)
04 Transform
05 Subway Acid
06 6 I am
07 Extended Time Formation
08 Hidden Form
09 Portal
10 The Alchemist
11 Rise Against


 

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano