Skip to main content
  • 12.02.2007.

Exit nije na prodaju

Exit je nastao 2000. i tokom 100 dana, koliko je trajao, pokazao da vrijedi vjerovati u velike ideje. Prije svega omladinski pokret, Exit je tokom 2001, 2002, 2003, 2004, 2005. i 2006. postao najveće muzičko događanje u regiji i događaj po kome je Srbija poznata u svijetu. 

Piše: 

Veliki broj stranih turista (preko 30% posjetitelja festivala), izrazito pozitivni tekstovi u relevantnim muzičkim magazinima i dnevnim listovima u Europi, direktni prijenosi sa Exita na BBC-ju samo potvrđuju činjenicu da je Exit postao brend Srbije. U protekle dvije nedjelje, pojavile su se brojne ponude za kupovinu Exit-a. Prva je bila ponuda Makse Æatovića i Komune a naknadno su pristigle i još tri ponude, tvrtki iz Crne Gore, Hrvatske i Austrije. U sva tri slučaja radi se o firmama koje su blisko povezane sa Æatovićem. Iza svih ponuda je krije strategija Æatovića da preko jednog od osnivača i nekadašnjeg člana Exit-a Dušana Kovačevića ukrade Festival.

EXIT nije na prodaju i on pripada svima koji su ga stvarali sve ove godine, publici, umjetnicima, Novom Sadu, Srbiji i regiji. Exit nije privatni projekt i nije nastao da bi se pojedinci bogatili od njega, posebno ne tajkuni koji su svoj kapital stekli tokom devedesetih godina sumljivim vezama sa Miloševićevim režimom. Ovim poručujemo Maksi Æatoviću, Dušanu Kovačeviću i svim ostalim ’’dobronamjernim’’ ljudima koji šalju ponude i koji su ’’zabrinuti ’’ za Exit slijedeću stvar: Neke stvari nisu na prodaju – Exit nije na prodaju.

Zbog svega ovoga je osnovana Exit Fondacija koja će omogućiti da sredstva ostvarena od festivala odu u prvave ruke. Exit Fondacija će od ove godine distribuirati sredstva ostvarena od projekta Exit Festival nazad društvu. Osnivač fondacije je Udruženje Exit, a cilj fondacije je da vrati društvu ono što je akumulirano kroz Exit Festival. Sav prihod će ići onima kojima je pomoć najpotrebnija, o čemu će glasanjem odlučiti posjetitelji Exit-a.

Udruženje Exit

Izvor: www.happynovisad.co.yu

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem