Skip to main content
  • fabian jakopetz
  • 25.02.2013.

Fabian Jakopetz slavi 10 godina na sceni

Jedan od onih DJ-a koji su posljednjih deset godina prisutni na zagrebačkoj party sceni definitivno je Fabian Jakopetz, nekad znan kao “DJ Dechko”, među prijateljima i poznanicima jednostavno kao „Fabo“.

Naslovna foto

fabian jakopetz

Pa Fabian ili Fabo ovog vikenda slavi svojih prvih deset godina na sceni kao DJ, producent, radio voditelj i party organizator i kao osoba koja deset godina živi i diše glazbu.

boogaloo nye

Paralelno s DJ karijerom počeo se baviti i produkcijom pa je nakon prvog izdanja s Damirom Pushkarom 2009. za legendarni Bonzai Records probio je led i nastavio nizati nova izdanja za svjetske izdavačke kuće kao što su: Baroque Records, Driving Forces, No Logik Records, Le bien et le mal, ZYX Music, Sound of Acapulco, Hamburg Aufnahmen, Punch Underground i druge. Osnivač je i suvlasnik hrvatske etikete "Dub Records" koju vodi s kolegom Dub Way-em. Menadžer je zagrebačkog F Club-a, gdje je ujedno i resident-DJ, a svoj rad svakog četvrtka zaokružuje radijskom emisijom "House Tuner" koja se prenosi na 92.9 MHz (Radio Zelina) i preko internet stream-a.

U subotu, 03.02.2013. Fabian piše svoju novu stranicu raverske povijesti. Ne dolazi neki stranac, niti se otvara klub na 14 etaža, niti se prodaju priče i bajke. U klubu Gjuro 2, pod okriljem Techno Clubbing večeri, deset godina na sceni slavi Fabian Jakopetz kome će intro DJ-set odsvirati čovjek kojeg Fabo naziva svojim “mentorom”: DJ Labosh.

{youtube}y2LFN-ZdG8E{/youtube}

Cijena ulaznice je simbolika – 20 kn do ponoći, odnosno 30 kn nakon, a vrata kluba se otvaraju i zabava počinje već u 22h te traje do 5h ujutro. Podržite Fabu za njegovih sljedećih deset uspješnih godina koje će iznjedriti još više dobre glazbe.

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano