Skip to main content
  • alt
  • 17.10.2014.

Fruhstuck u Klub klubu sa Phillipeom i Anto Antom

Filip Eterović vjerojatno vam je poznatiji kao Phillipe te si je u svojoj dosadašnjoj zavidnoj karijeri upisao u CV mnogo zavist izazivajućih projekata.

 
Možemo navesti između ostalog organiziranje Illectricity festivala, festivala audio-vizualnih umjetnosti, suorganizatorstva Glitch Hop Shop, {pi+ch i+!} i phillitchevanje klupskih večeri, te koordiniranja i promoviranja glazbenog programa Jewish Film Festivala. Slijedeći nevidljivu liniju basa proputovao je najveće europske klubove i odradio najveće lokalne i regionalne festivale kao od šale.
 
No Eterović je ipak našao vremena u svojoj knjižici s rasporedom (jer stari ljudi sve zapisuju) da organizira prvi od mnogih FRüHSTüCK partija u Klub klubu ovoga vikenda, 18. listopada. 

alt

 
No party ne organizira sam, u maniri Paleta, već bok uz bok sa Anto Antom, jednim od osnivača Whateverest-a. Anto Anto je trenutno pustio korijenje u Budimpešti i ujedno djeluje kao član mađarskog kolektiva B O U N C E koji na sebe ima zakačen i Bounce records. Pa ako mu želite skuhati paštu ili pustiti neki dobar R n'B Anto x 2 će vas zavoljeti.
 
Program koji gospoda organiziraju biti će naziva FRüHSTüCK. Znate što kažu svako jutro jedno jaje… suzdržat ćemo se od prljave šale ovdje… Ovaj team će oko jedanaestice u klubu početi vrtiti sočni house, sa podobrom dozom deepa i prstohvatom bassa i onda kad vas podobro rasplešu, dat će vam i poklone, tada ćete se još moći poigrati u nagradnjači i još puno toga. Nama zvuči kao plan.
 
Jedva čekamo feed back s, uopće ne sumnjamo, sjajnog prvijenca. Ovo mače nećemo u vodu bacati. Ostanite nam pozdravljeni i uživali vi nama u još beskonačno mnogo sjajnih jutara i doručaka.
 
 
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano