Skip to main content
  • stereo dvorana
  • 24.12.2012.

Fuck The Crisis, Merry Xmass!

Stereo Dvorana se opire ovim teškim vremenima, ipak je Božić i vrijeme veselja pa svi zajedno poručimo problemima i brigama – Fuck The Crisis, Merry Xmass!

Naslovna foto

Stereo Dvorana

Večeras se u riječkoj Stereo Dvorani slavi Božić na karakterističan način u dobrom društvu i prazničnom raspoloženju. Za onaj ritmični dio pobrinut će se domaćin Boo Dale, znan kao i svestrani Dražen Baljak koji gitaru svira u Letu 3 i drugim bendovima, glazbeni selektor Hartere, programski koordinator Carnival Partyja, ali i odličan riječki DJ koji se voli dobro zabavljati, partijati i uveseljavati druge na plesnom podiju.

boogaloo nye

Boo Daleu će se za pultom pridružiti i DJ Fryer, Neven Milutin, njegov kolega i istomišljenik. Započevši DJ karijeru kao dvojac Fryer & Boo Dale s partnerom Arszenikom nametnuli su kao svojevrsni pioniri predstavljajući hrvatskoj house naciji potpuno novi stil u klubovima, kombinaciju electra, tech housa i minimalnih zvukova tad znanog kao electro Clash /electro house da bi do danas evoluirao u urbani underground house koji uvijek oviseći o prilici i atmosferi suptilno koketira sa technom ili discom.

Nadobudni kreativac Below Bangkok je naziv solo projekta primorskog umjetnika Amira Jasharija, etabliranog partijanera/hedonista/sativofila, situiranog u sunčanoj Opatiji gdje mu se nalaze i studio te nedavno otvoreni digitalni label „LunaTheCat Records“, pod kojim izdaje širok spektar svojih i tuđih underground ostvarenja, od deep house-a do dub techno-a.

Vizualno će ovaj Božić popratiti VJ-i: marocco vs. Gospodin Brodski. Ulaz je 20kn prije ponoći, 30kn nakon ponoći. Besplatan ulaz imaju svi koji su plesali protekle vikende i kupili ulaznice za Alixa Pereza i za Martineza.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano