Skip to main content
  • kino za usi
  • 1.06.2012.

Glazbeni spotovi na Animafestu

Večeras započinje najglasniji program dinamičnih i inovativnih glazbenih spotova ovogodišnjeg festivala Animafesta nazvan Kino za uši.

Piše: 

Naslovna foto

kino za usi

Među 25 programa s gotovo 400 animiranih filmova iz cijeloga svijeta nalazi se i najgalsniji program svjetskog festivala animiranog filma u Zagrebu, AnimafestaKino za uši, ujedno i najzanimljiviji program festivala sa 17 glazbenih spotova koje su radili neki od najtalentiranijih animatora ili animacijskih studija današnjice za neke od najboljih pjevača ili bendova.

U svijetu elektroničke glazbe događa se još jedan zanimljiv fenomen: autori rado upotrebljavaju analogne materijale, stop-animaciju, lego kocke i slično, kojima onda simuliraju elektronički generirane forme. Dobar primjer za takav pristup spot je "Grindin" Nobody Beats The Drums autora i jednog od članova elektronskog trojca Rogiera van der Zwaaga koji je nastao od više od četiri tisuće fotografija ispiljenih i obojanih drvenih gredica.

{youtube}Ntc4l-poovo{/youtube}

Da se i stop-animacija vratila na velika vrata u svijet glazbe dokazuje spot "Her Morning Elegance" Izraelaca Yuvala i Merav Nathana koji su osvojili nominaciju za Grammy 2010. godine. "Najvrckastiji" spot napravljen u tehnici stop-animacije dosad je pogledalo 22 milijuna ljudi na YouTubeu.

{youtube}eV5aTW2sq1Q{/youtube}

Još jedan rastući trend izbjegavanje je prikazivanja pjevača i članova benda čak i kod najvećih svjetskih zvijezda kao što su Coldplay, Blur, Radiohead ili UNKLE. Njihovu glazbu u animirane priče pretvorio je jedan od najproduktivnijih studija u svijetu glazbenih spotova, Shynola u spotu za pjesmu "Eye for an Eye" uspješnog glazbenog projekta UNKLE i za Strawberry Swing benda Coldplay koji će biti prikazani u programu.

Kino za uši prikazuje se u petak 1. 6. u 20.00 sati u Cineplexx Centru Kaptol i u nedjelju 3. 6. u 18.00 sati u kinu Europa. Više o programu pronađite ovdje.

boogaloo web
dobar house mobile
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem