Glazbeni spotovi na Animafestu
Večeras započinje najglasniji program dinamičnih i inovativnih glazbenih spotova ovogodišnjeg festivala Animafesta nazvan Kino za uši.
Među 25 programa s gotovo 400 animiranih filmova iz cijeloga svijeta nalazi se i najgalsniji program svjetskog festivala animiranog filma u Zagrebu, Animafesta – Kino za uši, ujedno i najzanimljiviji program festivala sa 17 glazbenih spotova koje su radili neki od najtalentiranijih animatora ili animacijskih studija današnjice za neke od najboljih pjevača ili bendova.
U svijetu elektroničke glazbe događa se još jedan zanimljiv fenomen: autori rado upotrebljavaju analogne materijale, stop-animaciju, lego kocke i slično, kojima onda simuliraju elektronički generirane forme. Dobar primjer za takav pristup spot je "Grindin" Nobody Beats The Drums autora i jednog od članova elektronskog trojca Rogiera van der Zwaaga koji je nastao od više od četiri tisuće fotografija ispiljenih i obojanih drvenih gredica.
{youtube}Ntc4l-poovo{/youtube}
Da se i stop-animacija vratila na velika vrata u svijet glazbe dokazuje spot "Her Morning Elegance" Izraelaca Yuvala i Merav Nathana koji su osvojili nominaciju za Grammy 2010. godine. "Najvrckastiji" spot napravljen u tehnici stop-animacije dosad je pogledalo 22 milijuna ljudi na YouTubeu.
{youtube}eV5aTW2sq1Q{/youtube}
Još jedan rastući trend izbjegavanje je prikazivanja pjevača i članova benda čak i kod najvećih svjetskih zvijezda kao što su Coldplay, Blur, Radiohead ili UNKLE. Njihovu glazbu u animirane priče pretvorio je jedan od najproduktivnijih studija u svijetu glazbenih spotova, Shynola u spotu za pjesmu "Eye for an Eye" uspješnog glazbenog projekta UNKLE i za Strawberry Swing benda Coldplay koji će biti prikazani u programu.
Kino za uši prikazuje se u petak 1. 6. u 20.00 sati u Cineplexx Centru Kaptol i u nedjelju 3. 6. u 18.00 sati u kinu Europa. Više o programu pronađite ovdje.