Goldie nema nikakvog poštovanja za unaprijed snimljene setove
Britanac Clifford Price s potpuno disonantnim sinonimom na stageu, Goldie, rastura drum’n’bass, ali ujedno je obrijao i sve dlake s jezika koji stoji iza zlatnog zubala.
Ovog neobičnog klinca, koji je dane provodio buljeći kroz prozor spasila je upravo glazba. Tako su se kroz werterovsku melankoliju probili isprva punk rock, pop i reggae, a zatim slap bass i funk. Do tada zagriženi rastafarijanac upoznao je hip hop i kako je malo teže vrtjeti se s dreadovima na glavi, kosa je odrezana. Zgrabio je sprej u ruke i postao jedan od renomiranih grafitera i aktera u filmu Afrie Bombaataae.
1986. put ga je odveo u Miami gdje se bavio neobično rijetkim zanatom graviranja zlatnih zubiju a početak 90-ih gura ga u London u Rage at Heaven klub. Britanija se ’92 okrenula novom urbanom bluesu darkcorea i Goldie izbacuje njenu himnu Terminator, a godinu nakon i Angel. Stavlja ključ u vrta studija s unutarnje strane i izlazi iz njega s prvim autorskim albumom Timeless. Album je postao najvažnije djelo drum’n’bass žanra. Nakon još nekoliko albuma ovaj tip je stvorio Metalheadz label i klub, hodao neko vrijeme s Bjork, glumio zlikovca u James Bondu i ulovio ulogu u Snatchu i East Endersima.
Bio je svuda, radio svašta, iskusio život i žanrove i iz ove perspektive ima sasvim posebno mišljenje o ekipi koja se popne na pozornicu samo kako bi mahala rukama, o onima koji iza te glazbe ne stoje i u nju ne vjeruju i zanima ga što bi se dogodilo da ih stave s njim u višesatni B2B. zanimljiva idea. To zna, možda koji od ovih dana uspijemo i provjeriti, no do tada ostavljamo vas s intervjuom Goldiea i Rudimenatala. Želite li vatru odjednom bez uvoda skok s kursorom na 3.40.
{youtube}YwghxXQahs4{/youtube}