Skip to main content
  • 19.10.2009.

Hed Kandi Miami premijerno u Hrvatskoj

Zagrebački Lemon Club po prvi put od svog otvaranja najavljuje strano gostovanje. U subotu, 14. studenoga premijerno u HR predstavljaju klub i izdavačku kuću Hed Kandi MIAMI uz gostovanje Funky Junctiona i Dejana Vallentina. Gostima će se pridružiti i rezident Sasha Gardijan.

Piše: 

Hed Kandi je najpoznatija britanska izdavačka kuća za disco i sexy house zvuk. Osnovana je 1999.g. a do sada je izbacila nekoliko stotina CD kompilacija koje mixaju najbolji svjetski DJ-i. Sve kompilacije krasi izuzetan dizajn gdje je u prvom planu uvijek ljepši spol. Usporedo s izdanjima napravili su uspješni brand čije klupske večeri su rasprodane svuda po svijetu. Nakon klupskih večeri otvorili su i lanac klubova po svijetu. Budući da je Miami centar svjetskog clubbinga tamo je otvoren Hed Kandi Lounge u kojem je rezident Costantino „Mixmaster“ Padovano poznat i kao Funky Junction.
boogaloo nye

Ova turneja uključuje Funky Junctiona i gostovanje Dejan Vallentina koji često nastupa u Hed Kandi Loungeu Miami. Vallentino stiže iz Stockholma gdje je upravo proglašen najboljim DJ-em toga švedskog grada. 2006.g. Hed Kandi je postao dio najvećeg svjetskog lanca za klupsku glazbu, Ministry of Sounda koji ih je otkupio te sada djeluju kao njihov podlabel.

Funky Junction je osnivač Sheeva Recordsa. Njegove originalne produkcije i remixi objavljivani su za Hed Kandi, Café del Mar, OM, Subliminal Records, Ministry of Sound, Global Underground, Hooj Choons, Renaissance, Alternative Route, Houseworks, Tommy Boy, Yellorange, Sheeva Records , Peace Bisquit, Uphonic Records, Voice of the Underground Records, Eight Ball Records, Cutting Records, I Tunes, Beatport. Njegov mix možete poslušati ovdje.

{snippet 1}

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano