
Prvo je to istraživanje te vrste i u njemu je sudjelovalo više od 2 500 ispitanika iz cijelog svijeta dok je poseban naglasak stavljen na navike britanske i prekomorske pohoditelje festivala. Tako istraživanje otkriva kako je 2013. 60% ispitanika svoje festivalije – kartu, smještaj i put – kupilo zasebno, ali da će ove godine njih čak 95% pokušati naći ponudu koja sadrži sve troje u jednom.
Istovremeno sve više festivalaca želi i sve više udobnosti kao što su smještaj u hotelu ili hostelu pa čak i luksuzno kampiranje. U 2013. godini njih je 8% noćilo u luksuznom hotelu dok će 2014. godine nevjerojatnih 80% potražiti smještaj te vrste. Brojni ispitanici otkrili su kako pohođenje festivala smatraju godišnjim odmorom, a 60% njih produži ostanak kako bi bolje istražili festivalsku lokaciju, odnosno državu u kojoj se održava.
Hrvatska je omiljeno festivalsko odredište jer nju je lani posjetilo više od 20% ispitanika dok je Njemačku posjetilo 19%, a Nizozemsku 12%. Detaljno izvješće i infografiku pogledajte ovdje.
Vezani članci

Dokumentarac prati generaciju post-punk glazbenika koji su sintesajzer s eksperimentalnog ruba doveli u središte pop pozornice


Dokumentarac prati generaciju post-punk glazbenika koji su sintesajzer s eksperimentalnog ruba doveli u središte pop pozornice