Skip to main content
  • exit club osijek
  • 25.02.2013.

I Osijek ima novi klub

Otvaraju se novi i zatvaraju stari klubovi, oni o kojima mi pišemo svakako imaju dobre namjere s kojima žele više elektronske glazbe i alternative u svojim gradovima.

Naslovna foto

exit club osijek

Nakon Zagreba i Zadra, u samom centru Osijeka, baroknoj Tvrđi, svoja vrata 28. veljače otvara klub Exit. Smješten u atraktivnom i preuređenom prostoru nekadašnjeg noćnog bara Pandur, uz potpuno novi menadžment i vodstvo kluba koje bi kako kažu trebalo bi donijeti toliko željeno osvježenje u osječkim izlascima.

boogaloo nye

Osim što preko dana u klubu Exit možete popiti i kavicu, noću će se odvijati raznovrsni glazbeni program koncipiran na dva floora. Prvi floor, smješten u prizemlju kluba, rezerviran je za plesni house ritam, ali ponešto profinjeniji i klasičniji zvuk u odnosu na suvremenu mainstream glazbu. Za residente kluba odabrana su dva mlada i perspektivna DJ-a, u zadnje vrijeme sve prisutnija na osječkoj sceni; Philip Kroo i LegalTrip.

Drugi, ali ništa manje privlačan floor, nalazit će se u prostranom podrumu kluba gdje će posjetitelji imati priliku poslušati kvalitetan rock, jazz, hip hop i ostale zanimljive stilove glazbe, osim narodnjaka naravno! Ovaj četvrtak za one koji odaberu drugi floor u podrumu nastupa mladi osječki bend Hysteria.

U narednim danima nakon otvorenja glazba u Exitu ne staje, pa vas u petak 01.03. dočekuje zadarska skupina Sexymotherfuckers najpoznatija po hitu „Ajme meni nije mi dobro“, a u subotu 02.03. live sax act Jakše Jordesa i Jazzy Rosscoa.

Ulaz na otvorenju je besplatan, očekuje vas piće dobrodošlice, a residenti Philip Kroo i Legal Trip odlučili su pokloniti CD sa svojim mixevima svakome tko ih pita.

Klub Exit nudi izlaz iz svakodnevnice, a na vama je da ih podržite.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano