Skip to main content
  • 19.10.2016.

Ide 1. put, ide 2. put… Prodano za 350 milijuna Eura!

I da, ovo se svakako u svijetu masivnih biznisa može smatrati golemim popustom jer je inicijalna cijena trebala bili 500 milijuna.

 
Pacha grupa, kao clubbing carstvo koje je prije 40ak godina započeo Ricardo Urgell, prodana je neimenovanim kupcima (očito onima koji imaju 350 milijuna Eura viška sa strane pa nije tako teško kupiti anonimnost). No koji su razlozi prodaje nečega što gradiš većinu svog života? Urgell je rekao da nije komplicirano i kako "ne dijeli novi koncept visoke ekonomije Ibize koji pogoni Abela Matutesa J.-a"  – čovjeka koji se nalazi za krmom Palladium Grupe i vlasnika Ushuaiae i uskoro (ako ne već) Spacea.
 
 
Čini se da nasljednici carstva nemaju nikakvu namjeru nastaviti franšizu i Urgell nije pretjerano sretan ovom primopredajom, navodeći kako "poprilično boli prodati Pachu u ovakvom trenutku".
 
Osvrćući se na drugu notu na zatvaranje Spacea, izjavio je kako je podijeljenih emocija između privatnog i poslovnog – tužan zbog gubitka dobrog kluba u jednu ruku, no ipak zadovoljan u aspektu da je eliminirana jedna jaka konkurencija, no slaže se s odlukom da se glasna glazba treba ograničiti samo na legalne prostore na Ibizi kako bi mogao "otići na plažu i čuti zvuk mora"  napomenuvši da nije posebno naklonjen ni partyjima na brodovima.
 
 
Unatoč prodaji Pacha grupe Urgell ne želi stati već je u planu stvaranje novog carstva iz nule koje će se raspršiti na mnogo širu lepezu djelatnosti. Naziva koji sugerira sve avanture koje su ikada započele pod nebom Ibize, "Strangers In The Night" će biti lokacija koja će se baviti svime što bi vam moglo zagolicati maštu pa će se ovdje naći sve od reggaeton glazbe do toga da će biti dom kazališnim trupama. I tako kapital mijenja lice i naličje Ibize. Kako stara pjesma kaže "Novac pokreće svijet!", a 350 Milijuna Eura nosi finu pokretačku snagu u slabinama.
boogaloo web
dobar house mobile
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem