Skip to main content
  • DJ Harry
  • 8.02.2013.

Ikea cilja na DJ-e!

U novoj reklami Ikee, ova poznata švedska tvornica namještaja i materijala za svaki dom, cilja na DJ-e. Kako racionalizirati i smanjiti vašu prostoriju za ploče i miksanje možete saznati u zabavnom videu.

Piše: 

Naslovna foto

DJ Harry

U novoj reklami koja funkcionira i kao mali dokumentarac, a nalik je na one emisije u kojima se ljudima ispunjavaju želje, ili uređuju domovi, Ikea ima novo ciljno tržište, a to su DJ-i. Upravo u ovom kratkom videu pomažu DJ Harryu iz Engleske da urede njegov đumbus od sobe s pločama, kojih posjeduje oko 4500 tisuća, a u svom stanu u kojem živi sa ženom i djetetom.

Pogledajte video i saznajte kako je Ikea uskočila ovom problemu.
{youtube}dMIYX_bNnF0{/youtube}

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano