Skip to main content
  • 30.11.2009.

INmusic Festival pokreće natječaj za službenu himnu

INmusic festival ponovno pokreće natječaj za izbor službene pjesme festivala. Službena pjesma INmusic festivala bit će izabrana glasovanjem publike, a svoje pjesme na natječaj mogu prijaviti svi zainteresirani autori koji ispune uvjete za sudjelovanje.

Piše: 

Nadamo se da će ove godine organizator u izbor za himnu festivala uvrstiti i kojeg autora elektronske glazbe.

Autori pjesama mogu svoje pjesme prijaviti na natječaj od 30. studenog do 30. siječnja 2010. Nakon zaključenja prijava, festivalska komisija izabrat će tri najbolja prijedloga prispjela na natječaj i objaviti ih na službenoj web stranici T-Mobile INmusic festivala. Za najbolju pjesmu festivala publika će na službenoj web stranici festivala moći glasovati u razdoblju od 1. veljače do 15. veljače 2010. godine.

Pobjednička pjesma će najkasnije do 17.veljače 2010. godine biti proglašena objavom na službenoj web stranici festivala, uz navođenje imena autora, te će autor biti nagrađen sa 7.000,00 kuna i dvije festivalske ulaznice, a pobjednička pjesma će biti pozicionirana kao službena pjesma T-Mobile INmusic festivala. Ostala dva finalna kandidata također će primiti utješne nagrade.

Svi uvjeti za sudjelovanje i pravila natječaja objavljeni su na službenoj stranici festivala.

Ulaznice za ranoranioce mogu se nabaviti u svim T-Centrima od 20. studenog po promotivnoj cijeni od 300, odnosno 250 kuna s popustom (popust se ostvaruje putem SMS-a). Broj ulaznica za ranoranioce je ograničen i bit će u prodaji od 20.11. do 31.12.2009. ili do isteka zaliha. Redoviti kontingent ulaznica bit će pušten u prodaju početkom 2010. godine.

Popust

Svi T-Mobile korisnici mogu ostvariti popust od 50 kuna pri kupnji jedne ulaznice u T-Centrima (prazna poruka se šalje na broj 2255)

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem