Skip to main content
  • The XX
  • 15.09.2012.

Inovativnost u promociji albuma

Posjetitelji ovogodišnjeg Terraneo festivala imali su priliku poslušati i poneku novu stvar s novog izdanja za grupu The XX, albuma "Coexist". Za promociju ovog albuma marketinški stručnjaci odlučili su se na nešto drugačiji, zanimljiviji način od uobičajenog, u kojem možete sudjelovati i Vi sami.

Naslovna foto

The xx

Naime, stream za slušanje novog albuma poslan je na samo jednu adresu, a onda se pratilo njegov trag kada je krenulo dijeljenje…

Malo za promjenu, marketinški stručnjaci iz firme Beggars Group napravili su zanimljiv pokus, marketinšku shemu, ili kako god to odlučili nazvati, pustivši stream novog albuma grupe The XX – Coexist na preslušavanje samo jednom jedinom fanu u UK-u, 3. rujna, i onda gledali kako se muzika dijeli diljem svijeta. Zapravo, bilo tko je mogao gledati. Kao da gledamo kuda se može letjeti nekom avionskom kompanijom, rekli bi.

S obzirom da su XXovci prvi album, iz 2009. godine, takoreć promovirali od 'usta do usta' (word-of-mouth) i malo po malo dosegli ogroman uspjeh, marketinški stručnjaci iz Beggarsa su htjeli ponoviti istu stvar, al malo brže. Nakon samo 24 sata poslije slanja streama nasumično izabranom super fanu, stranica se urušila jer su milijuni ljudi pokušali poslušati novi album XX-a, a u prosjeku su na stranici ostajali 2,1 sat.

 Kako to izgleda, te želite li i Vi sami poslušati novi album The XX "Coexist" i sudjelovati u mapiranju, možete na ovdje.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano