Skip to main content
  • 9.04.2013.

Iz Chicaga u Hrvatsku dolazi..

U Hrvatsku stiže američki producent Area koji dolazi iz Chicaga, grada koji od samih početaka piše stranice klubske glazbe i nezaobilazna je stanica mnogih poznatih svjetskih djeva i producenata.

Piše: 


Area je poznat publici kao vrsni producent i više od 13 godina bavi se produkcijom elektronske glazbe koja je put do slušatelja pronašla preko renomiranih svijetskih izdavačih kuća: Wave Music, Ethereal Sound, Mathematics Recordings, echospace [detroit] te izdavačke kuće Kimochi koju sam vodi. Njegov glazbeni stil proteže se od ambijentalne glazbe sa abstraktnim zvukovima pa sve do dubokih i melodičnih dancefloor skladbi, ukratko techno i house za dušu.


Album Where I Am Now koji je izdao prošle godine za Wave Music odličan je presjek glazbe koja izlazi iz njegove radionice. Osim što se bavi glazbenom produkcijom nastupa i kao DJ pod imenom m50. Kaže da ga nastupi inspiriraju kod produkcije i obratno pa iz tog razloga voli putovati, svirati i sklapati nova poznanstva zahvaljujući kojima je ostvario brojne suradnje i isto tako izdao brojne remikseve. Između ostalih izdao je i nama dobro poznati Transitional Objects (Area Entropy Version) u orginalu od našeg kolege Davora Ostojića koji je izašao za detroitski Matrix Records.

boogaloo nye

U petak, 12.04. gostuje u kafiću "Park" u Novom Marofu. Društvo za pultom pravit će mu Brighton, Examine i Zero, redom iskusni producenti i djevi iz Zagreba koji su već godinama priznate ikone na domaćoj elektronskoj sceni. Uz nastupe djeva koji će glazbom rasplesati mlade, program je obogaćen i video-instalacijom koju će postaviti projekt FnF5 koji vode članovi udruge „Moving“. Party traje od 22 do 05 h, a cijena ulaznice je 30 kn. Dan poslije Area svira u zagrebačkom Mastersu.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano