Skip to main content
  • daphne oram
  • 31.01.2013.

Izložba o povijesti elektronske glazbe

Nekad je elektronska glazba bila čista avangarda, danas je u nekim dijelovima svijeta mainstream. Kako je do toga došlo i kad je digitalni zvuk rođen dočarava izložba „Oramics to Electronica“.

Naslovna foto

Daphne Oram

Izložba o povijesti elektronske glazbe otvorena je danas u Muzeju Znanosti u Londonu zahvaljujući glazbenicima koji su proizveli elektronske zvukove još 1950. godine. Izložba prikazuje kreativnost i prve eksperimente i nove instrumente koji su proizveli elektronski zvuk, uključujući prve synthesajzere i samplere koji su ne samo utjecali na nove zvukove koje su glazbenici bili u stanju proizvesti s tim instrumentima, nego i na skladanje, produciranje i izvođenje daljnje glazbe.

{youtube}7cyHFT2abXE{/youtube}

Izložba prikazuje najbolje radove tri britanska studija koja su producirala elektronsku glazbu još 1960. i 1970. , poput Electronic Music Studiosa (EMS) u kojem su glazbenici eksperimentirali s „kompjutorskom“ glazbom i proizveli neke od prvih synthesajsera. Na izložbi se također nalazi jedinstveni instrument Daphne Oram iz 1960. koji je mogao promijeniti crteže u zvuk, Ornamics Machine o kojem možete saznati nešto više u kratkom dokumentarcu o samom projektu.

Oramics to Electronica from Nick Street on Vimeo.

Ulaz na izložbu koja će biti otvorena sve do kraja kolovoza 2013. je slobodan i slavi bezgraničnu kreativnost iz koje je proizašla glazba koju volimo toliko. O ključnim osobama i spravama elektronske glazbe smo vam već pisali pa se možete i dodatno educirati.

 

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano