Skip to main content
  • DJ Yesh
  • 3.12.2012.

Jabbaton Rec., logičan nastavak Jabbaton priče!

Jabbaton Records nova je domaća etiketa pokrenuta od strane Jabbaton perjanice Marka Ješovnika, poznatijeg po svojim monikerima DJ Yesh, ili Rrramon (BlackLight). Otkrili smo što možete očekivati od etikete…

Piše: 

Naslovna foto

DJ Yesh

1. Odlučio si s pokrenuti vlastitu etiketu. Što njome misliš postići i koji su joj ciljevi? Pomagao ti je oko nečega i Kodin, jel tako?

boogaloo nye

Tako je. Nakon već 10ak godina aktivnog sudjelovanja na sceni, hrpe organiziranih partya i gomile skupljenih kontakata na sceni, nekako mi se to učinilo kao logičan nastavak priče. Ime etikete je JabbaTon Records, nova stepenica u čitavoj JabbaTon priči. Za razliku od večeri, etiketa nije vezana uz crew i moj je samostalni projekt, kojem je cilj u prvom redu podići igru na malo višu i ozbiljniju razinu od same večeri, nadograditi čitav JabbaTon projekt i, nadam se, brendirati ga i van granica Hrvatske uz, naravno, predstavljanje i podršku najboljim domaćim bass producentima, ali i inozemnima. Žanrovski se etiketa neće ograničavati na neki podžanr, ideja je predstavljati sve kvalitetno što može proći pod nazivnikom “bass” glazbe, dakle drum’n’bass, dubstep, trap, grime i sl.

Jabbaton Rec

Kodin mi je pomogo oko dizajna logotipa. Sjeli smo jedne večeri kod mene doma za komp i u cca 2h zajedno iskombinirali logo. Budući je Kodin po struci grafički dizajner, on je moje ideje uz svoje sugestije prenio na “papir” i, nadam se, da se i drugima konačni ishod čini ok.

{soundcloud}https://soundcloud.com/yesh-zagreb/rrramon-slurp-festival-mix{/soundcloud}

2. Već ima i prvo izdanje? O komu se radi? Kakve još producente misliš zastupati, i ima li već ugovorenih izdanja?

Zapravo već ima dva gotova izdanja i još dva dogovorena, a komuniciram s još nekim producentima oko suradnje, tako da za početak stvarno ima materijala.

Prvo izdanje je dogovoreno s poznatim britanskim grime/dubstep MC-em Footsiem, polovicom Newham Generalsa, s kojim sam rokao na ovogodišnjem Outlooku, pa se suradnja nastavila i njegovim dolaskom u Zagreb, kada smo osim gaže odradili i studio session, i snimili 3 trake. Jedna od tih traka je Whole Thing koja će biti i prvi release za JabbaTon Records, a produkciju potpisuje naš domaći i jako talentirani producent Dr. Strapazoot (Arian Vuica).

MC Footsie

Nosioc drugog izdanja je Killa P, također poznati britanski MC, bivši član Roll Deepa koji je također snimio vokale na traku Dr. Strapazoota, a na EP-u će se naći i nekoliko remixeva od strane britanskog dubstep dua StreetCreeps, susjednog nam A-Skitza i mladog domaćeg dnb producenta L-Jaya.

Osim njih na budućim izdanjima naravno tu je Kodin i nadam se još puno kvalitetnih domaćih i stranih producenata.

{soundcloud}https://soundcloud.com/killa-p-music{/soundcloud}

3. Vidiš li ti sebe isključivo kao biznismena, u slučaju etikete, ili i sam planiraš nešto izbaciti uskoro?

Iskreno, uz najbolju volju i želju, jednostavno nemam vremena za produkciju ovog trena, a ne želim se time baviti na pola, tako da će to pričekati neka druga vremena. Iako ne vidim ovo ni kao nekakav biznis jer svi znamo da izdavaštvo danas ne nosi novac. Ovo je više pokušaj i doprinos podizanju kvalitete i prepoznavanja naše scene van granica uz posredno građenje JabbaTon brenda, pa ćemo vidjeti gdje će nas to dovesti. Mislim da je pravo vrijeme da prestanemo biti samo konzumenti i “preprodavači” UK glazbe i da počnemo što je moguće više ravnopravno sudjelovati na toj bass sceni u ulozi “proizvodnje”, pogotovo kada u Hrvatskoj imamo i nekoliko najjačih i najvećih bass festivala, npr. Outlook ili Hideout. Osim toga tu je i sve više kvalitetnih producenata kojima je možda teško pronaći mjesto na stranim etiketama, no naravno da će kvaliteta uvijek biti na prvom mjestu.

DJ Yesh

Danas uz internet više ništa nije nemoguće i ako, npr., u našem slučaju renomirani britanski MC-i drage volje uzimaju trake naših producenata, to je dobar znak da ne trebamo više biti sramežljivi po tom pitanju.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano