Skip to main content
  • alt
  • 21.03.2015.

Japanska DJ legenda na Kontrapunktu u Mastersu

I što je danas? Prvi dan proljeća je suvereno granuo nad ulicama tvog grada, ali na sceni je on poznat i kao puhanje prašine s šarki scene koja su zaškripala uz dašak svježine.

 
Pa kako proljeće ne stiže baš svaki dan otresi zimu sa stopala noćas u Mastersu gdje te čeka 16. Kontrapunkt. Savršen glazbeni balans novog i starog, strastvenog i hipnotičkog, domaćih i stranih melodioznih oblizeka beata.
 
Za pultom te kumulativnim iskustvom iskusnih lisaca čekaju čekaju Shuya Okino ( Kyoto Jazz Massive ), Eddy Ramich & Jogarde.

alt

 
Shuya Okino je japanska DJ legenda, umjetnik, kreativni direktor, osnivač i promotor Tokyo Crossover Jazz Festivala, pisac, glazbeni kritičar, inovator i producent. Ujedno je i puštanjem trake Eclipse kao Kyoto Jazz Massive postao onaj koji je postavio prvu japansku traku na broj 1 BBC Radio One Zubb Charta. Na svoju listu od 35 zemalja i 130 gradova u kojima je zavrtio sada može upisati i zemlju koja grli Jadransko more i to u mjesecu u kojem slavi 25 godina na sceni.
 
Da igraju poker s godinama iskustva naš Eddy u potpunosti može pokriti ulog sa svojih četvrt stoljeća iza pulteva. Kao arhitekt radiofrekvencija, producent i DJ koji je zajahao prvi val elektroničke glazbe u Hrvatskoj ranih 90-ih, ujedno je i dirigent i sila iza Kontrapunktovih glazbenih ceremonija i nastavlja i dalje učiti, rasti i eksperimentirati zvukom.

alt

 
Jogarde u CV-ju ima rezidenciju u Mastersu i pokretačka je sila klubske večeri “Freilauf” kao neprofitne poptuno underground party serije koja ne bi mogla manje mariti za popularnost onoga što vrti. Dobri duh Zagrebačke scene nikada ne skida prst s pulsa podija i ima nevjerojatnu sposobnost intuitivnog vođenja atmosfere.

alt

 
Do pola dva ujutro upadaš za 50 HR novaca a nakon za 70. Trokut glazbenih majstora već se sprema stoga se dobro odmori, najedi se, zgrabi drage ljude pod ruku i pravac Mastersa. Sretno vam proljeće 2015. dragi naši!
 
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano