Jean-Michel Jarre surađuje s Edwardom Snowdenom!
Najtraženiji čovjek današnjice nije onaj koji šteti društvu već onaj koji šteti korporacijama. On ne ubija već govori istinu po cijenu da bude ubijen!
Ako si transparentan nemaš što skrivati, a institucija koja bi to trebala biti ipak, uz čvrst hvat na sve svoje tajne iza zatvorenih vrata, želi znati sve tvoje privatne (naravno pod krinkom nacionalne sigurnosti). Živiš u doba toga da te se lažima kondicionira i sprema u tor na spavanje kao poslušnu ovcu. No odluči li jedan iz krda razmotriti legitimitet zidova koji tor čine dolaziš do zaključka da je najveći zločin u jednom od najokrutnijih stoljeća ipak istina, a najgori neprijatelj napretku i ultimativni čin bunta ipak savjest.
Snowden je tako pokrenuo jednu od najvećih hajki za privatnom osobom kada je kao bivši zaposlenik CIA objavio povjerljive podatke NSA-a za koje je smatrao da svijet ima pravo znati.
Pridružujući se kolaboracijama na novom Jarreovom albumu kao što su Julia Holter, Jeff Mills, Hans Zimmer i The Orb, Snowden je glas posudio na "hektičkoj opsesivnoj techno traci" "Exit". Snowden ne pjeva nego govori i vokali su smiljeni preko Skypea u 90-minutnom razgovoru dvojca, da bi Jarre kasnije potegnuo do Moskve kako bi snimio video sa Snowdenom. Sve je započelo kada je Jarre prošle godine u intervjuu za Guardian zamolio da ga se stavi u kontakt sa Snowdenom.
Novi kontroverzni album Jean-Michel Jarrea naziva je Electronica Volume II: The Heart Of Noise i u njemu planira istražiti odnos elektroničkog i digitalnog spram ljudskosti u suvremeno doba, a puni album biti će dostupan 6. svibnja.
Kako Jarre objašnjava sam: "Čitav Electronica projekt bavi se dvosmislenim odnosom koji imamo s tehnologijom: u jednu ruku imamo svijet u džepu, u drugu nas se konstantno špijunira […] Ovdje će se naći trake o erotskom odnosu koji imamo s tehnologijom, načinu na koji diramo svoje pametne telefone više od svog partnera, o CCTV nadzoru, o ljubavi u doba Tindera. Djelovalo je jednostavno prikladno ne surađivati s glazbenikom nego nekime tko doslovce utjelovljuje ludi odnos koji imamo s tehnologijom."
Nadasve neobična suradnja, ali ona koja se već dugo kuhala pod kožom društvenog. Glazba je jedan od ultimativnih izraza svoga doba i bilo je samo pitanje vremena dok netko prestane očijukati s konceptom gubitka privatnosti u modernom načinu života i uroni od lakta u pravo naličje suvremenosti. Za Jean-Michella Snowden je bio jedini logični izbor jer kako je i sam izjavio smatra ga "apsolutnim herojem našeg vremena".