
Ako si transparentan nemaš što skrivati, a institucija koja bi to trebala biti ipak, uz čvrst hvat na sve svoje tajne iza zatvorenih vrata, želi znati sve tvoje privatne (naravno pod krinkom nacionalne sigurnosti). Živiš u doba toga da te se lažima kondicionira i sprema u tor na spavanje kao poslušnu ovcu. No odluči li jedan iz krda razmotriti legitimitet zidova koji tor čine dolaziš do zaključka da je najveći zločin u jednom od najokrutnijih stoljeća ipak istina, a najgori neprijatelj napretku i ultimativni čin bunta ipak savjest.
Snowden je tako pokrenuo jednu od najvećih hajki za privatnom osobom kada je kao bivši zaposlenik CIA objavio povjerljive podatke NSA-a za koje je smatrao da svijet ima pravo znati.
Pridružujući se kolaboracijama na novom Jarreovom albumu kao što su Julia Holter, Jeff Mills, Hans Zimmer i The Orb, Snowden je glas posudio na "hektičkoj opsesivnoj techno traci" "Exit". Snowden ne pjeva nego govori i vokali su smiljeni preko Skypea u 90-minutnom razgovoru dvojca, da bi Jarre kasnije potegnuo do Moskve kako bi snimio video sa Snowdenom. Sve je započelo kada je Jarre prošle godine u intervjuu za Guardian zamolio da ga se stavi u kontakt sa Snowdenom.
Novi kontroverzni album Jean-Michel Jarrea naziva je Electronica Volume II: The Heart Of Noise i u njemu planira istražiti odnos elektroničkog i digitalnog spram ljudskosti u suvremeno doba, a puni album biti će dostupan 6. svibnja.
Kako Jarre objašnjava sam: "Čitav Electronica projekt bavi se dvosmislenim odnosom koji imamo s tehnologijom: u jednu ruku imamo svijet u džepu, u drugu nas se konstantno špijunira […] Ovdje će se naći trake o erotskom odnosu koji imamo s tehnologijom, načinu na koji diramo svoje pametne telefone više od svog partnera, o CCTV nadzoru, o ljubavi u doba Tindera. Djelovalo je jednostavno prikladno ne surađivati s glazbenikom nego nekime tko doslovce utjelovljuje ludi odnos koji imamo s tehnologijom."
Nadasve neobična suradnja, ali ona koja se već dugo kuhala pod kožom društvenog. Glazba je jedan od ultimativnih izraza svoga doba i bilo je samo pitanje vremena dok netko prestane očijukati s konceptom gubitka privatnosti u modernom načinu života i uroni od lakta u pravo naličje suvremenosti. Za Jean-Michella Snowden je bio jedini logični izbor jer kako je i sam izjavio smatra ga "apsolutnim herojem našeg vremena".
Vezani članci
Zatvaranje Paraolimpijskih igara za pamćenje uz 24 elektronička imena predvođena Jean-Michel Jarreom
09.09.2024.
04.09.2024.

Dokumentarac prati generaciju post-punk glazbenika koji su sintesajzer s eksperimentalnog ruba doveli u središte pop pozornice


Dokumentarac prati generaciju post-punk glazbenika koji su sintesajzer s eksperimentalnog ruba doveli u središte pop pozornice