Jeff Mills kao najveća techno ikona stiže u Zagreb
Future Scope team najavljuje još jedno spektakularno gostovanje nakon prošlogodišnjeg povijesnog partija.
Ova klupska večer najavljuje povratak inovatora, pionira, legende i veterana techno glazbe – Jeffa Millsa, u subotu 16.03. pod krovom Boogaloo kluba. U svojoj 30 godina dugoj karijeri, svijetu elektroničke scene podario je bezvremenski klasik "The Bells" koji dan danas odzvanja klubovima i festivalima diljem svijeta.
Glazbu gleda kao cjeloviti živi entitet i ruši granice između koncertnog i party iskustva u svojim orkestralnim suradnjama te definitivno glasi kao najveća techno ikona u povijesti elektronike.
_________
Main Floor
● JEFF MILLS
● F.O.R.M. live
● SHIPE
_________
2nd floor
● FELVER
● HERYA
● LIFE4FUNK
_____________
Boogaloo Black
● KREKMAN
● MATYA
● SONIC ILLUMINATI
Jeff Mills
DJ, producent i umjetnik Jeff Mills od samih se početaka bavi estetikom, idejama i pričama, koje su duboko ukorijenjene u znanstvenoj fantastici. Mills je opsjednut Svemirom, a njegova glazba skoro pa zadire u znanstvenu fantastiku – u isto vrijeme predstavlja budućnost, poštuje prošlost, te je prisutna u sadašnjosti. Kada je 1992. godine osnovao svoju izdavačku kuću Axis – čiji se logo sastoji od 4 trokuta okrenuta prema nevidljivom središtu – Mills je doživljavao estetiku i koncept kao rotaciju sunčeva sustava.
Njegova prva izdanja istražuju futurističke i znanstveno-fantastične teme kao što su Mutant theory (teorija o mutantima), Tomorrow (sutra), Art / UFO (umjetnost/NLO), Time Machine (vremeplov), and Alpha Centauri (zvijezda). Jeff Mills smatra da je budućnost snažan kreativni nagon koji objašnjava neprekidnu aktivnost umjetnika.
2000. predstavlja zaokret u umjetničkoj karijeri Jeffa Millsa
Jeff Mills se nije uljuljkao u sigurnost svojeg statusa kao DJ, te je nastavio redati uspjehe. Kada je 2000. godine stvarao soundtrack za „Metropolis“, film Fritza Langa, ponovno se vratio svojoj prvoj inspiraciji – ideji utopije, futurističke misli i stvarne strasti prema neuobičajenim svjetovima i scenarijima koje nudi znanstvena fantastika. Ovaj majstor neobičnih scenarija posuđuje načelo o Sutra prosječnog čovjeka. Mono, monolitska skulptura i instalacija inspirirana filmom Stanleya Kubricka „2001: A Space Odyssey“, prikazana je u muzeju CCCB (Centre de Cultura Contemporània de Barcelona) na festivalu „Sonar“ u Barceloni.
Mills nastavlja ispreplitati svoju ljubav prema glazbi i slici. Kvaliteta njegova puštanja glazbe prikazana je u drugačijem svijetlu u filmu „The Exhibitionist“ iz 2004. godine. Album sadrži originalne snimke koje su prikazivale Millsa u kreativnim procesima; snimane iz više kutova, dale su više prostora njegovim uracima sa gramofona, dok se umjetnik istovremeno uspio posvetiti i video produkciji. Godinu dana kasnije izdaje „AX039 expanded“, radeći ga svjesno za buduće generacije. Širenje vlastita uma postaje mu važnije od glazbene produkcije, te počinje intenzivnije istraživati ono što bi moglo poljuljati njegova uvjerenja o budućnosti.
Znanstvena fantastika velikim je dijelom bila diotoga. „Sleeper Wakes“ – znanstveno-fantastični serijal. The Wizard, kako su ga mnogi poznavali, inspirirao se primitivnom glazbom kozmosa, ali držao je glavu visoko podignutu, među zvijezdama.
2006. godine, Jeff Mills je krenuo sa stvaranjem i zapisivanjem životne priče lika kojeg ćemo kasnije znati pod imenom „The Sleeper“.
Glavni lik svakim poglavljem sve više zadire u radnju, koja se odvija po cijelom svemiru – „Sleeper Wakes“ je u potrazi za novim svjetovima, u „The Power“ mu u kontroli električne energije pomaže nepoznati virus, u „The Messenger“ proživljava trenutak kraja čovječanstva, dok u „The Jungle Planet“ odlazi na putovanje u potrazi za smislom i značenjem. Suradnja s japanskim astronautom iznjedrila je album „Where LightEnds“ iz 2013. godine.
Inspiraciju je pronašao u prvom putovanju Dr. Mamoru Mohrija kao člana posade letjelice Endavour, koja je 1992. godine poletjela u svemir. Osmo je poglavlje izašlo u rujnu 2014. godine pod imenom „Emerging Crystal Universe“. Ovo limitirano umjetničko djelo prethodilo je devetom poglavlju pod nazivom „Free Fall“, koje je najavilo kozmičku nevolju kada je izašao dvije godine kasnije. Nastaviti će se.