Skip to main content
  • jeff mills
  • 10.10.2012.

Jeff Mills–poslovna strana muzike

Vlasnik Axis Records tvrtke koja se bavi proizvodnjom i distribucijom ploča, CD-a, knjiga, odjeće i ostale robe iznosi poslovne aspekte glazbene industrije.

Naslovna foto

jeff mills

Jeff Millsova Axis Records tvrtka već 20 godina uspješno djeluje, u tih dvadeset godina mijenjali su se formati i tržište no Axis Records primarno i dalje izrađuje ploče i CD-e koje sad već kupuju većinom kolekcionari. S vremenom se tvrtka prebacila i na USB formate, a tržišta na kojima ostvaraju većinu dobiti su Italija, Francuska, UK, Njemačka i Japan, te sve više Portugal. Upravo zbog činjenice da Jeff Mills nije samo glazbenik, vizionar i umjetnik nego i uspješan poslovni čovijek, poslovni magazin Forbes u posljednjem je intervjuu odlučio saznati na onu drugu poslovnu stranu glazbene industrije.

{soundcloud}https://soundcloud.com/dj-surgeles/untitled{/soundcloud}

Axis Records postoji od 1992., njena proizvodnja se odigrava isključivo u Americi sa sjedištem u Chicagu i u njoj su stalno zaposlene dvije osobe, ali s brojnim partnerima u Parizu, Japanu i Berlinu, jer ipak odrađuju zasebne projekte. Iako su glazbena tvrtka prema tržištu djeluju poput dizajnerskog studija, jer su opremljeni malom knjižnicom i svim ostalim resursima koji su potrebni kako bi se napravio neki album, od vlastitog dizajna do fotografije. Sklopili su tijekom godina i brojne poslovne ugovore s manjim tvrtkama diljem Amerike.

{youtube}tKIGiqY_QGk{/youtube}

Jeff Mills u ovom intervjuu objašnjava i kako je Axis na vrijeme doskočio recesiji i općenito neprofitabilnosti koja je zadesila izdavačke kuće. Kaže, usmjerili su se na manju proizvodnju, povećali su produkt i ponudili tržištu limitirana izdanja, te su se specijalizirali na par ključnih tema: svemir, putovanje kroz vrijeme i UFO.

U svom poslovanju Mills se može pohvaliti time što se bavi zabavnom inustrijom pa je u mogućnosti odbiti on što smatra nezanimljivim, Axis nikada do sada nije prodao svoja autorska prava nikome, još uvijek posjeduje i  održava sve što je ta tvrtka do sada proizvela.

Forbesov intervju s Jeff Millsom u cjelosti pročitajte ovdje.

boogaloo web
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem