Skip to main content
  • mariano mateljan
  • 20.09.2012.

Još niste čuli za Mariana Mateljana?

Naime, ovaj mladi DJ i producent iz Splita već je primijećen kod mnogih svjetskih DJ-a, bilo kroz njegovu vlastitu produkciju, ili kroz jedan od remikseva koje je napravio za neke od svojih kolega.

Naslovna foto

mariano mateljan

Rođen je 1989. godine, taman kad je elektronska glazba dobijala na zamahu, pa neki od njegovih radova vuku korijene iz tih starih vremena, a opet vrlo su suvremeni.

Mariano je unutar  Baile Musik prvo radio kao producent, a nakon izdanja “Dark Time Boogie” za Goodvibe Records, dobio je veliku potporu vlasnika tog labela Huga i cijele ekipe.

Zadnjih dana još nekoliko njegovih uradaka ugledalo je svijetlo noći, ili dana. Stvar „Revolver“ izašla je na Lab03 kompilaciji talijanskog Kina Music, zatim je remiks Juna Akimota njegove stvari „My Ship“ Enzo Siragusa uvrstio u svoj DJ Chart mjeseca, uz imena poput Miss Kittin ili Davida Squillacea.

{youtube}rMj-SxaaJ9A{/youtube}

Kina Music release izlazi 27.rujna, a nakon čega izdaje EP na Pins And Needles s Re-UP & Philipp Ort remixima. Također su u pripremi i kolaboracije sa stranim artistima poput Luce Doobie, David Gtronic, Daniel Madlung / Terrik Mode.

Dosadašnji njegov rad chartan je i supportan od strane; Marco Carola, Loco Dice, Richie Hawtin, Reboot, Enzo Siragusa, Davide Squillace, Luciano, Daniel Sanchez, Samu.l, Gel Abril, Stacey Pullen, Hermanez, Cesar Merveille, Marc Antona, Mihai Popoviciu, Martin Eyerer, Hugo, Butch, Fabrizio Maurizi, Paco Osuna.

{soundcloud}https://soundcloud.com/kinamusic/2-mariano-mateljan-revolver{/soundcloud}

U nadolazećim danima očekuju ga nastupi u Zagrebu, Beogradu, Njemačkoj te Engleskoj.

Nije to sve za mladog Mateljana, na što se možete uvjeriti na njegovom Soundcloudu.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano