Skip to main content
  • 30.05.2016.

Juan Atkins i simfonijski orkestar u Beogradu

DEV9T će u utorak, 14. lipnja biti domaćin Beogradskom simfonijskom orkestru i kumu techno muzike, DJ-u i producentu Juanu Atkinsu, koji će nastupiti zajedno u staroj Ciglani Beograda.

Piše: 


Ovim nesvakidašnjim muzičkim spojem dirigirat će Emin Džijan, čovjek koji je već spajao zvukove elektroničke muzike i simfonijskog orkestra.

Techno mag, DJ i producent iz Detroita, Juan Atkins, uz Derricka Maya i Kevina Saundersona član je poznate Belleville trojke, ekipe koja je direktno zadužena za nastanak Detroit techna, dok sam Atkins vjerojatno kumuje pojmu techno i zaslužan je što danas imamo ovu vrstu muzike sa svim njegovim podžanrovima. “Želim da moja muzika zvuči kao da kompjuteri međusobno razgovaraju. Ne želim da ona zvuči kao “prava” grupa. Želim da zvuči kao da je stvorio tehničar. To je ono što ja jesam: tehničar sa ljudskim osjećajima.” – rekao je Atkins, ujedno i jedan od prvih muzičara digitalne ere koji je javno progovorio o novoj sinergiji čovjeka i mašine u kreativnom procesu.
{youtube}-Vd9lIn_UC0{/youtube}

Sa druge strane, sinergiju elektroičke i klasične muzike koju će izvoditi fenomenalni Beogradski simfonijski orkestar, istraživao je makedonski dirigent Emin Džijan. Cijela priča je krenula od njegovog dugogodišnjeg prijatelja i producenta iz Skoplja, Ognjena Uzunuvskog koji ga je nagovorio da naprave projekt u kojem bi se spojili elektronička muzika i zvuk simfonijskog orkestra. Prvi takav projekt realizirali su sa Derrickom Mayom u prelijepoj atmosferi antičkog teatra u Ohridu. Poslije ovog nastupa uslijedili su nastupi u Evropi, Americi i Australiji. Pored suradnje sa Derrickom, Džijan je imao priliku dirigirati i program Jeff Millsa u Melbournu ove godine.
{youtube}CAQ_17TwNpc{/youtube}

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano