Na ovom posve neočekivanom izdanju naići ćete na 12 tradicionalnih pjesama klapa Kampanel, Crikvenica, Uzorita, Mirakul, Ragusavecchia, Grdelin remixirane od DJ-a iz Norveške, Švedske, Amerike, Hrvatske, Japana. Osjećaj koji umjetnik doživi prilikom upuštanja u avanturu promjene aranžmana pjesme ili komponiranja neke druge pjesme na temelju originala, poseban je. Svaki producent ga doživljava osobno, ali svi osjećaju ljepotu melodije i njezin glazbeni tok.
Kada melodija pjevana ljudskim glasom susretne digitalni svijet mašina, miševa i tipkovnica, mijenja se. Ljudsko uho ili narav umjetnika ostaju nepromijenjeni, ali svakom daljnjom realizacijom miksa pjesma poprima novi oblik i postaje novi original. Možda bi to bilo banalno objašnjenje remikseva koji su na ovom CD-u toliko različiti i jedinstveni! Izuzetna zanimljivost i ujedno početak neke nove glazbene ere u Hrvata jest činjenica da su strani i hrvatski umjetnici / producenti / remikseri / autori na ovom CD-u prepoznali i istinski osjetili kvalitetu ljudskoga glasa i dalmatinske klapske pjesme, pospješili je i dekodirali u nove kompozicije s etiketom moderno: drum ‘n bass, house, funk, breakbeat, experimental, dub, jungle, IDM, electronica, jazz, ambiental, jednom riječju fusion. Pokušajte otvoriti umove prema kreativnom i drugačijem pogledu na tradicionalno pjevanje umotano u mnogima nepoznate zvukove koji čine ove nove originale.
{snippet 2}
1. Okruk selo , Funkasonik remix by Restructive (Croatia) – Klapa Crikvenica (4:04) 2. Skoro sam se junak oženio , Rah-ha-ha remix by Per Boysen (Sweden) – Klapa Ragusavecchia (4:13) 3. Lovili smo škarpuniće , remix by Goya (Croatia) – Klapa Grdelin (3:20) 4. Misečina , Pale Moon Shine remix by Tom Granberg (Norway) – Klapa Uzorita (5:10) 5. U poju se mala , remix by Illumination (Croatia) – Klapa Kampanel (5:49) 6. Linđo , Buffer Shuffle Reemiqs by Hecq (Germany) – Klapa Grdelin (3:30) 7. Materin plač , remix by Hoolahopter (Croatia) – Klapa Uzorita (4:47) 8. Plavi putevi mora , remix by Chris Eckman (USA) – Klapa Kampanel (4:22) 9. Alkarska Pisma , Alkar’s Dub by Jah Billah (Croatia) – Klapa Mirakul (4:55) 10. Sinoć sam se, Give it to Him remix by Sunao Inami (Japan) – Klapa Ragusavecchia (4:48) 11. Uljenica moje matere , remix by Capisconne (Croatia) – Klapa Mirakul (7:02) 12. Znaš neviro , Dreamland mix by Rupert Huber – Klapa Crikvenica (3:22)
Dokumentarac prati generaciju post-punk glazbenika koji su sintesajzer s eksperimentalnog ruba doveli u središte pop pozornice
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional
Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.