U trenutku kad smo se odlučili da pokrenemo klupsku RE:animaciju, noćni život u Novom Sadu nam nije davao drugog izbora. Klubova faktički i nije bilo, u kafiće koje smo voljeli obilaziti sada izlaze “neki novi klinci”, a zbog ekonomske krize sponzore je bilo teško pronaći za neki veći event, kaže nam Andrijana iz udruge Alternacija koja je pokrenula ovaj hvalevrijedan klupski projekt.
Recimo da se za cijelo to razdoblje desilo svega nekoliko partija koje su vrijedne spomena: Umek u Amneziji, MikroKlub u CK, koji smo zajedno sa HNS-om sproveli i Troy Pierce u NS Time-u, sa rijetko lošom produkcijom događaja.
Koncept RE:animacije smo pozajmili od europskih barova, poput BAR 25 i Panorame u Berlinu. Glavna “caka” je da istovremeno možete da plešete uz dobru klupsku muziku, ali i da razgovarate sa drugarima, muvate se naokolo. Atmosfera nije toliko zatvorena, mračna kao u klubovima, ali je opet vrlo dinamična. Ritmo Latino, inače kafić sa dugom klabing tradicijom, se savršeno uklopio u cijeli koncept. Odličan zvuk, rasveta, organizacija prostora – sve je za naše standarde na viskom nivou. Za prvi veliki rave, pod imenom “predigra” smo bookirali Marka Milosavljevića iz Nastićevog labela Recon Warriors i ja zaista vjerujem da je u mnogo čemu to pomoglo uspjeh ovog projekta. U Novom Sadu, Marko je vrlo poštovan i omiljen DJ, da li zbog zaista odličnih DJ vještina ili njegovog dobrog duha, ali bez pretjerivanja je bila ogromna gužva i svakako je bila “pogodak”.
Nakon toga nastupao je sve popularniji i vrlo talentirani Nikola Majdanović iz Subotice, pa Marko Hollywood iz dua Gramophondzie, inače tvoraca planetarnog house hita “Why don’t you”, pa smo imali i progressive večer, da bi se onda dogodio vjerovatno i najbolji party do sad, također pod imenom Predigra, na kojoj su nastupali ArhiteK, Vlada Janjić i Goya&Natasha.
Vlada Janjić je inače veteran srpske clubbing scene i zasigurno jedan od najboljih DJ-eva ovim prostora, ako ne i najbolji, a inače jedan od urednika radija B92. Goya&Natasha su popularni underground duo iz Subotice sa zaista morem fanova sa istančanim minimal ukusom, dok je ArhiteK najzapaženiji producent ALterDJs tabora, tako da je muzika zaista bila vrhunska, a prvod kakav Novi Sad nije dugo vidio.
Ubrzo je usljedila ljetnja pauza, u kojoj nismo prekinuli sa partijima, ali smo smanjili intezitet, davajući šansu manje popularnim DJ-ima u čiji kvalitet iskreno vjerujemo. Tu su se posebno izdvojili momci iz Bybilon Fish organizacije, koje treba pratiti, jer zaista prave lude žurke.
Jesenju sezonu je otvorio Miloš Pavlović, da bi ubrzo nastupao Dejan Milićević, uz Nastića najpopularniji srpski DJ, a ujedno i naš najveći booking do sad, da bi početkom oktobra nastupao i NIko Schwind iz Moon Harbour labela. Sve tri žurke su očekivano bile dobro ispraćene i uzbudljive, iako muzički Vladi Janjiću, pa ni Milosavljeviću nisu mogle parirati.
Prije neki dan smo imali i prvi potpuno ženski line up, što je publika odlično prihvatila, a pokrenuli smo i INTROduce natječaj, u kojem jednom mjesečno dajemo šansu neafirmiranim DJ-evima da nastupe. Ta održivost scene nam je jako bitna, jer ako dok radimo ne stvaramo nove mlade koji će da rade i sa nama i posle nas, onda zaista nema ni potrebe raditi.
Monolith nije samo party – to je poglavlje budućnosti elektroničke scene
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional
Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.