Skip to main content
  • novac
  • 18.10.2012.

Kockanje i casino zamijenili partiji

Casino mogul Steve Wynn na DJ line up u svojim klubovima potroši 25 milijuna dolara  godišnje. Celine Dion, Blue Man Group i Cirque du Soleil u Las Vegasu su zamjenili Deadmau5, Afrojackom, Tiestom i Dash Berlinom.

Naslovna foto

novac

Las Vegas je danas u Americi meka EDM-a i zvijezdanih DJ imena, stoga turisti ne dolaze više samo zbog casina i jedinstvenog doživljaja kockanja. Tijekom cijelog tjedna Wynnova četiri kluba XS, Surrender, Tryst i Encore Beach Club svojim se DJ-line upovima natječu s ponudom klubova Marquee, TAO i LAVO. No ono što ljuti promotore partija su basoslovni iznosi koje menadžeri DJ zvijezda u Las Vegasu zahtjevaju, radi se o iznosima zbog kojih su ugroženi svi ostali klubovi diljem svijeta i festivali koji žele bukirati te iste DJ-e. Ovo je ujedno i jedna o tema o kojoj se raspravljalo tijekom panela na današnjem prvom danu Amsterdam Dance Eventa.

{youtube}wXaCjqBeFjA{/youtube}

U Las Vegasu se vrti veliki novac, menadžeri to iskorištavaju pa se DJ-ima plaćaju iznosi od 250 000 dolara za jednu noć, nakon čega menadžer tog DJ-a od organizatora festivala kao što su Tomorrowland i Mysteryland traži sličnu cijenu i dovodi svaki sljedeći festival i klub u lošu poziciju. Zbog takvih se iznosa koji su otišli predaleko povećavaju cjene ulaznica na festivalima i u klubovima, a s druge strane imate publiku koja se pita zašto ti izvođači nisu nasupili.

Las Vegas i Amerika su nametnuli nove standarde, menadžeri su postali prepohlepni, iznosi neprimjereni. Zbog toga recimo takva DJ imena u Hrvatskoj ne nastupaju. Ponuditi nekome danas 3000 dolara + let kad u Americi može dobiti 20 000 dolara dovodi klubove u poziciju da riskiraju i probaju naplatiti honorar kroz ulaznicu. Osim toga bukiranje takvih imena je postalo čisti biznis.
{youtube}5pfZ8XK3emQ{/youtube}

boogaloo web
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem