Skip to main content
  • alt
  • 8.08.2014.

Kolovoški odabir Bena Simsa

Da su ljetni mjeseci itekako poticajni za produciranje, dokazuje i kolovoška ljestvica Bena Simsa jer dotični je odabrao čak 30 trenutno omiljenih mu izdanja.

 
Donosimo pregled onih koja su zauzela prvih deset mjesta, a ostatak liste doznajte ovdje.  Na prvome je mjestu EP “Workers” engleskog producenta Jitterbuga, a koji donosi UK house zvuk te izlazi na labelu Uzuri Recordings.
{youtube}mcQddamzlOA{/youtube}
 
Američki producent i DJ DVS1 (devious one) potpisnik je izdanja na drugome mjestu, “Klockworks 13”, izašlog na labelu Klockworks dok se na trećemu mjestu nalazi jedan od najvrućih predstavnika francuske scene, Voiski, s odličnim EP-jem “Culture Trash” izašlom na labelu L.I.E.S.
{youtube}xkPvTO8N-e0{/youtube}
 
Head Front Panel sestrinski je label Tabernacle Recordsa, a na njemu će tek izaći “HFP#005” smješten na četvrtome mjestu. Peto mjesto donosi izdanje londonskog producenta Randomera, “Stupid Things I Do”, izašlo u sklopu Clone Basement Series nizozemskog Clonea.
{youtube}xQlgUEi1B5s{/youtube}
 
Šesto mjesto pripalo je Scntstu i njegovu EP-ju “Sessions Pt 2” izašlome na labelu Boysnoize dok je na sedmome izdanje Marcela Dettmanna u remiksevima Lukea Slatera pod aliasem Planetary Assault Systems,  “Planetary Assault Systems (remixes)”,  izašlo na labelu Apron.
{youtube}5dvkZaKmb44{/youtube}
 
Nizozemski producent Talismann potpisnik je izdanja na osmome mjestu, “Germany”, a ono na devetome, ” Lost Recordings 8: Transcendence”, djelo je Engleza Stevea Bicknella. 
{youtube}rCXodaqJVs{/youtube}
 
Deseto mjesto pripalo je producentu imena JBSF i njegovu EP-ju “JBSF2” izašlome na labelu Ferrispark.  Neke od ovih traka zasigurno će umiksati i sam Ben Sims već sljedećeg vikenda na drugom izdanju Moondance Festivala.
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano