Skip to main content
  • Kraftwerk
  • 4.10.2012.

Kraftwerk i Summer nominirani za R’N’R Hall of Fame

Donna Summer, Kraftwerk i Public Enemy su samo neka od imena nominiranih za ulazak u Rock and Roll Hall Of Fame 2013. godine. Prvi put svoj utjecaj imaju i  obični smrtnici koji mogu glasati za svog favorita.

Piše: 

Naslovna foto

Kraftwerk

Chic, Rush, Albert King, Heart, Joan Jett and the Blackhearts, Black Sabbath, The Marvellettes, The Meters, NWA, Paul Butterfield Blues Band, Procul Harum i Randy Newman, još su neka od imena nominiranih koja bi 18. travnja, 2013. godine, u Nokia Thetre u LA-u mogli biti uvedeni u ovu cijenjenu instituciju.

Po prvi put i javnost ima pravo glasa, umjesto dosadašnjeg pravila kada su glasali isključivo umjetnici, povjesničari i odbor R’N’R Hall of Fame. Svoj glas možete dati i vi putem Rolling Stone-a, sve do 5. prosinca.

Predsjednik gorespomenutog odbora, prošle je godine naglasio kako mu je žao što Donna Summer nije ušla u ovu instituciju prije nego li je umrla, u koju, kako kaže, bez sumnje pripada, a za koju je bila nominirana nebrojeno puta, što nitko nije primijetio, i što će se, nada se, uskoro promijeniti. Donna Summer

Donna Summer rođena je u Massachusettsu 1948. godine, a svoju karijeru je počela kao back vokal grupe Three Dog Night, 1970. godine. Svoj prvi solo album izdala je 1974. godine, a 1977. godine je zasjela na prvo mjesto UK ljestvice s hitom produciranim od strane Giorgia Morodera, i koji je klupska himna, i dio povijesti elektronske glazbe, singlom I Feel Love. Summerova je umrla prošle godine nakon dugogodišnje borbe s rakom. Imala je 63. godine.

Osim Donne Summer, nadamo se i uopće ne sumnjamo da će svoje mjesto u R’N’R Hall of Fame pronaći i grupa Kraftwerk, koju mislimo da ne treba posebno predstavljati. Sretno!

{youtube}k8TBmeK9Abg{/youtube}

 

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano