Skip to main content
  • 2.12.2008.

Kraj F-Communications-a etikete Laurent Garniera?!

Etiketa F-Communications pod vodstvom Laurent Garniera objavila je da će se na iduće izdanje pod njihovim imenom čekati duže vrijeme. Još nije poznato koliko dugo će etiketa biti u stanju "hibernacije", ali prema nekim saznanjima možemo očekivati ono najgore, da stanka potraje jako dugo. Nakon 15 godina postojanja izgleda da je došao kraj jednoj od najstarijih i najinteresantnijih etiketa u modernoj plesnoj glazbi.

Piše: 

Iako su najavili da zadugo neće biti novih izdanja, katalog dosadašnjih izdanja još uvijek je dostupan kod on-line distributera i u svim prodavaonicama diljem svijeta. Producent i label manager Eric Morand dao je slijedeći osvrt na ovu odluku:

"Nakon 15 godina kao glavni čovjek Fcom-a i 18 godina produkcije, mislim da sam učinio dovoljno. U proteklom vremenu otvorio sam jedan dio sebe prema glazbenom svijetu . Trenutno uživam drukčiji pogled na glazbu koja ostaje sastavni dio moga dana. Uloga umjetničkog direktora i producenta u etiketi počela je na mene djelovati vrlo restriktivno posljednje vrijeme i ograničavati me. Sada mi je više od 40.g. i moja očekivanja su drukčija nego prije 20.g. Ostao sam dugo iza Garniera jer rad s njim je nevjerojatno uzbudljiv. Laurent i ja nikada nismo bili nostalgični, bili smo ponosni na sve što se dogodilo."

{snippet 1}

boogaloo web
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem