Skip to main content
  • alt
  • 16.10.2015.

Krek House: Kvaliteta prije svega, novac je posljedica adekvatnoga rada

Uoči partyja u Das Hausu, 17. listopada, na kojem za pult staje Man From the Lab, predstavljamo Krek Hause organizaciju riječima njenih samih osnivača.

 
Krek House je kao ideja nastao davne 2013. godine prije ljeta, u skromnom domu jednoga od osnivača. Tada nas je bilo troje, Igor Kandić, Mate Spoja i Antun Medved. Mate je naknadno izašao zbog drugačije vizije o životu i radu, no valja napomenuti kako smo i dalje veliki prijatelji te je Mate uvijek dostupan za savjet i mišljenje, kao i mi njemu,  te kao i drugi naši prijatelji itekako nam pomaže. No sada malo više iz sjene.
 
Ideja je nastala nošena negativnim mišljenjem o sceni tada, tretiranju artista te sveukupnom elektroničkom glazbenom industrijom u Hrvatskoj. Jednostavno smo odlučili da želimo nešto svoje gdje ćemo pokazati i demonstrirati s jedne strane sve naše svjetonazore, zamisli i stajališta putem organizacije, a opet u isto vrijeme raditi nešto za svoj gušt. Naravno, veoma brzo je ta ideja prerasla u puno više. 

alt

 
Prvi event je prošao rekli bi, za naš tadašnji standard, senzacionalno. Marina Karamarko se vratila s Ibize i odlučili smo odraditi njen veliki povratak u grad. Tadašnji gazda Sterea šire znan kao Vojko Mecena,  koji je i danas naš prijatelj, pružio nam je priliku i otvorio svoja vrata za taj događaj. Očekivali smo cca 350 ljudi i molili se Bogu da to uspijemo izvesti no na kraju je Stereo brojio 650 ljudi, šank je radio kao nikad, a mi smo si dokazali da nam ide organizacija. Naravno, tada je to bilo ne zamjetno zahtjevno u odnosu na naš rad. Mislimo da je to i danas neki rekord ostao u Stereu. Partiji su se počeli redati i izuzev jednog debakla sa svakim smo bili zadovoljni, a mnogima i financijski. Radilo se shodno financijama tako da smo sve do 2014. radili manje evente uvijek dobro posjećene, no ne onoga ranga što danas naša publika očekuje od nas.
 
Kako nikada nismo bili glazbeno potkovani, već smo bili čista publika, okružili smo se pojedinim ljudima i uvijek saslušavali njihove savjete i onda tvorili svoju priču. Svakako nas je najviše izdrilao Mateo Klaić koji nam je puno pomogao da sazrijemo i shvatimo koliko je kvaliteta najvažnija stavka ove cjelokupne industrije i koliko sve što radimo treba raditi kao da je i najmanji detalj bitan. Što zapravo i je najbitnije. Kvalitetan koncept. To je ono što publika želi. To je ono čemu izvođači teže. To u konačnici ljudima poput nas omogućava adekvatne financije da se ljestvica opet digne barem za jednu stepenicu. 
 
I tome Krek House teži, a naša publika raspoznaje. Bolje, jače, više. Upravo zato je naš najveći adut što nismo umjetnici već strogi management i upravo se tim sektorom i najviše ponosimo. Našom profesionalnošću i razinom organizacije koju posjedujemo. Opsezivno kompulzivni perfekcionisti koji ništa ne prepuštaju slučaju. Gledamo na posao kao na golemu rastuću industriju i nismo ovo počeli kao hobi već želju da nešto od toga doista i napravimo i ostavimo svoj trag. Nama je naša firma život. A u životu je bitno s koliko novaca raspolažeš da bi mogao ulagati dalje u svoj razvoj. Upravo taj aspekt to sve i pokreće. Isplata. Ne želimo da nas se krivo shvati, kvaliteta je prije svega, novac dođe kao posljedica adekvatnoga rada, novac nije nešto čemu se teži. On je samo posljedica. I ponovit ćemo, publika to prepoznaje na duže staze.
 
alt
 
Ne bookiramo samo da popunimo line up. Ne može svatko doći na naš line up jer ima mixer i curice ga vole na fejsu, niti zato jer ima 1000 ploča ako nema potrebnih vještina koje mi tražimo. Držimo da svaki umjetnik na našem eventu treba biti pomno izabran i ukomponiran da se savršeno uklapa, ali da ne mijenja svoj stil zbog drugih, već  da se svojim izražajem još više istakne, baš zato jer je naš koncept tako i napravljen. Da ih istaknemo, sve do jednog, u njihovim najboljim izdanjima potpuno odriješenih ruku. To je naš posao uz izgradnju osobnog branda organizacijom. Doista raditi promociju i činiti za izvođače ono što oni čine nama. Ostvare za našu publiku najluđi glazbeni doživljaj i pomognu nam u izgradnji proizvoda koji prodajemo. “Najbolju zabavu”. Timski rad. Svi imaju svoj dio posla i ako ga ne izvrše najbolje cijela priča pati nekada i propada u vodu. A feedback nakon naših evenata je uvijek bio izniman i za nas kao i za izvođače koje smo bookirali.
 
Baš zato neke stvari držimo najstrože svetima. Isplata suradnika, radnika i bilo koga drugog od poslovnog interesa. Tretman samih DJ-a. Svi dobiju kraljevski tretman jer želimo da budu opušteni i sretni na dan izvedbe. Tehnički uvjeti su nam visoki prioritet i na tome se ne štedi. Tko želi koji mixer ili komad opreme, tko smo mi da mijenjamo izbor opreme koja izvođaču omogućava najbolju izvedbu. To vam je kao da kirurgu kažete nemamo ti taj skalpel bi li mogao kuhinjskim nožem ne?! 
 
Vodimo se politikom svjetskih firmi, organizacija i labela od kojih smo imali priliku učiti ili smo ih proučavali jer samo tako možeš i postati svjetski. Cilj je da ljudi shvate ideju, a da nisu tu samo radi zarade. Ali da bi to postigao moraš se držati nekih principa i ne kršiti svoju riječ zato uvijek imamo vrata otvorena kod sviju s kojima smo imali čast i zadovoljstvo raditi. Baš takvu reputaciju i postižemo u zadnje vrijeme i sa stranim bookinzima na jakim scenama vani jer stojimo iza svojih riječi. I dobili smo mnoge pohvale. Ne samo da nije više tolika nepoznanica tko smo, već ide priča – „Ah da, Krek House! Odlični dečki, samo radi s njima“. Budući da smo to i htjeli postići, jako smo sretni.  Previše ružnih priča vani kola za naše područje baš što se tiče priča o isplaćivanju, što na cijelokupnu scenu, zbog par pojedinaca, baca ružno svjetlo. 

alt

 
Kao i za naše strane bookinge u kojim pregovaramo s top glazbenim bookerima i menađerima ne igramo na kartu prijateljskog odnosa i veza za jeftiniju cijenu jer nismo takvi i to nije profesionalnost. Već  pristajemo na njihovu vrijednost naravno u okviru naših mogućnosti. Kako s headlinerima izvana tako i prema svim domaćim izvođačima. Također, publika je nepresudan dio toga i oni svojim supportom sve omogućuju. Minimalno plaćanjem karte, tako da odmah odgovorim:  „NE!, nisi na popisu.“ Ako mi isplaćujemo sve suradnike, ako ti isti suradnici ulažu u sebe i svoj razvoj, platiti kartu za cijelokupan program koji je tu samo radi njih ne bi trebalo ni biti nešto o čemu se raspravlja. Samo platiš kartu i uživaš. 
 
Imamo jednostavne, ali ambiciozne ciljeve. Želimo se nametnuti kao vodeća takva organizacija na širem području i učiniti druge oko nas i sve nas zajedno jednom ozbiljnom konkurentnom scenom u odnosu na one iz primjerice Berlina, Londona i dalje. Zvuči teško dostižno, ali tko ti može zabraniti da imaš velike snove i ulažeš krv, znoj i suze. Mi ćemo se i na dalje i zauvijek truditi sve dok ne uspijemo, a onda si nametnuti još više ciljeve. Za sada nam je Das Haus najbolja lokacija u kojoj smatramo da možemo prezentirati naš rad i spremamo puno zanimljivih stvari u sljedećem polugodištu. A neke još i u ovom.  No neke stvari ipak ostavljamo u tajnosti za sada.

alt

 
Krek House tako ove subote, 17. listopada, u svom omiljenom gnijezdu, Das Haus, baca još jedan genijalni cjelonoćni. Navuci kutu, ubaci zaštitne naočale i pucni rukavice jer stiže Man From the Lab. Inicijalni plan je da labaratorijska oprema (čitaj tri gramofona) bude u pogonu punih osam sati, ali nitko se previše ne uzrujava oko ideja da potraje dok god ima plesača na podiju. Labaratorijski inženjer techna upao je na scenu 2012. nakon punog desetljeća odricanja, definiranja i brušenja vještina. Man From the Lab nije jedan od onih koji voli bacati okolo imena s kojima je svirao pa to nečemo ni mi činiti no moramo napoenuti da je sve što zna zasipao podijima Hrvatske, Slovenije, Irske i Njemačke. Za detalje i genijalnu teaser najavu Krek Housea skok ovdje! Do tada čovjek iz labosa, Krek House i Das Haus vas pozdravljaju! Dođi na malo mračnog subotnjeg techna!
boogaloo web
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem