Skip to main content
  • LCD
  • 26.10.2012.

Kronika LCD Soundsystema u fotoknjizi

LCD Soundystem ne postoji tek oko godinu i pol dana, a dosad je snimljen dokumentarac Shut Up And Play The Hits o ovom popularnom projektu Jamesa Murphya, te napravljena fotokronika koja bi uskoro trebala izaći na police…

Piše: 

Naslovna foto

LCD

Dylan Southern i Will Lovelace režirali su film koji je ljetos prikazivan u kinima Amerike i šire, a koji se uglavnom vrti oko posljednjeg koncerta LCD Soundsystema održanog u Madison Square Gardenu prošlog travnja, odnosno događajima koji su prethodili istom.
{youtube}t0-s1XkvWzM{/youtube}

Nakon tog filma, vrijeme je i za jednu fotokroniku, jednostavnog naziva LCD. Ruvan Wijesooriya je newyorkški fotograf koji je godinama (od 2004.) pratio rad i djelo Jamesa Murphya, prvo kao fan, a onda i kao 'dio benda', i to sažeo u jednu knjigu, koja daje još dublji uvid u povijest LCD-a. Knjiga je tvrdog uveza i ima čak 216 strana, a unutra je uvod koji je napisao Murphy, album art, kao i intervjui s bandom.

'Ruvan mi se unosio u facu godinama.', započinje Murphy u uvodu, 'Slikao je doslovno tisuće slika LCD-a tijekom zadnjih nekoliko godina, a izdvojio ih je nekoliko stotina za ovu knjigu.'

Neke od tih slika izašle su u spomenutom filmu, kao i u cijenjenim magazinima Rolling Stone, Spin, The New York Times Magazine, i The New Yorker, ali većina nikad nije nigdje prikazana, tako da se ima što za vidjeti i gledati.

alt

All of Ruvan’s pictures remind me of that feeling: that you’re geographically fucked, and its all happening right now, somewhere else, without you. There’s an enormous amount of intimacy in them, and promise, and intrusion…

'Bili smo band, a ove slike jasno pokazuju da smo bili band.', završava Murphy.
{youtube}BUecSR_kCQs{/youtube}

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano