Skip to main content
  • 30.09.2022.

Kruder & Dorfmeister 1. listopada ponovno u Zagrebu

Kultni bečki dvojac dolazi predstaviti svoj posljednji album „1995“, nastao objavom pronađenih snimaka iz te godine

Piše: 

Nastup i ovaj put prati dojmljivi vizualni koncept

Kraljevi downtempa ponovo stižu u Zagreb. Proslavljeni austrijski dvojac Kruder & Dorfmeister nastupit će 1. listopada u Zagrebu, u 9. paviljonu Zagrebačkog velesajma, u organizaciji Collage. Tom će prigodom predstaviti svoj posljednji album „1995“, i to uz novi vizualni koncept kojeg potpisuje poznati bečki kolektiv formlos.

boogaloo nye

Spomenuti album ima vrlo zanimljivu priču

Riječ je o snimkama nastalim upravo 1995. godine koje je dvojac napravio za izradu probne ploče. U vrijeme dok nije bilo CD plejera i drugih sredstava reprodukcije, tiskale su se takve ploče da bi se utvrdilo kako pjesme zvuče na vinilu, ali i da bi se mogle puštati u klubovima.

Kruder i Dorfmeister su gotovo zaboravili na te snimke, dok nisu pronašli neke primjerke tih ploča kopajući prije dvije godine po svojoj arhivi. Potražili su tada pomno i master vrpce, a nakon što su ih pronašli, odlučili su snimiti album i nazvati ga „1995“, po godini proizvodnje tih dotad neobjavljenih pjesama.

I ovaj je album izazvao velik interes diljem svijeta, posebno među obožavateljima njihovih radova iz zlatne ere, pokazavši kako su stare pjesme dobre poput starog vina. Napravljen je u prepoznatljivom stilu ovog dvojca, tj. kao kombinacija trip hop, hip hop i jazzy zvukova. Takvi će zvukovi odjekivati i Zagrebačkim velesajmom 1. listopada, a uz odlično auditivno iskustvo publici je zajamčen i dojmljivi vizualni šou, poput onih prije nekoliko godina na sjajnim nastupima Krudera & Dorfmeistera u Šibeniku i Zagrebu. Ulaznice su dostupne na Entrio.hr

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano