Skip to main content
  • 28.01.2017.

KS Promo: dubrovački perkusionist u elektroničkom!

Plesna promenada pakleno prekrasnog proma ponovo perpetuira pasije plemenitih podija. Ovoga puta dalekozor ritma okrećemo prema krajnjem jugu i krećemo do Dubrovnika.

 
Podno zidina odgojeni i sonično uzgojeni tako živi i jedan Denis. Manje ili više vragolast, ovisno u kojem trenu ga uhvatiš, mladi gospodin Tićić, uzima samo prvo slovo prezimena i za pultom supostoji kao alterego Denis T. S glazbenom školom u retrovizoru osobne povijesti, godine su ga provlačile kroz mjesto perkusionista mnogih lokalnih bendova, ali loopovi i linije organskog nosile su podton elektroničkog i žarke želje za strujnim krugovima mašina. Kao performer za pultom ulazi u pionirske koraka, no slušateljski staž ga čini penzionerom podno zvučnika kao prototipom onoga što znači biti suvremeni umjetnik i kombinirati probrane radove iz opusa sebe u nešto novo i jedinstveno.

 
Kolaž sjajnog izniče iz neobično širokog hvata na underground cjelinu koja je orijentirana na bass linije i duboki zvuk nakalemljen na tehničku potkovu višegodišnjeg perkusionističkog lutanja. Nitko ne razumije tajming bolje od onoga beznadno u udaraljke zaljubljenog. 
 
Negdje tamo na beskonačnoj Moebiusovoj traci petlje beata stoji Denis, sasvim svjestan zašto to radi, svjestan da za njega ne postoji druga opcija no glazba i da je ona kolektivno iskustvo koje svoju puninu zadobiva tek kada se vibracija zvučnog vala iz zvuka sudari s melasom energije s podija. Gledaš li pažljivo vidjet ćeš nevjerojatne stvari!
boogaloo nye

 
Gospodina Denisa T. osjeti se slobodnim uhoditi na hiper-skokovima niže, a na osobnu notu želimo ti da se prekrasnost vikend podija uvuče u svaku poru i da stigneš kući u zoru umoran i pročišćen musavim ritmom!
 
boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano