Skip to main content
  • 2.01.2020.

Lawrence Klein nam je otkrio po čemu mu je 2019. bila tako posebna

"Sigurno do sada najuspješnija godina je iza mene, puna uspjeha na svim poljima", tvrdi Lawrence Klein.

Piše: 


A evo kako je opisuje u cijelosti: "Godina kakvoj se nisam nadao još neko vrijeme krenila je iznenađujuće dobro i samo su se super stvari nastavile nizati, od inozemnih gostovanja, nastupa na najvećim regionalnim festivalima i povratak produkciji.

2019. godina krenula je nastupima u matičnom klubu Tunel u Šibeniku kroz vlastitu klupsku večer Opposite. Nastavila se prvim nastupima u klubovima u Beogradu, zatim nakon dva zanimljiva gostovanja u Beogradu i sarajevskom Silver & Smokeu došlo je proljeće gdje sam po prvi put nastupio u Berlinu što mi je bila jedna od najvećih želja, a nastup u Golden Gateu je bio čista uživancija. Tjedan prije Berlina sam nastupio u jednom od najboljih klubova Yamamori Tengu u Dublinu sa Toto Chiavettom i ekipom iz Deep House Dublin.

Također tu je još bio drugi nastup na Garden of Dreamsu u Sarajevu, jednom od najjačih brandova regije. Nakon što je uspješno zatvorena sezona clubbinga na proljeće nastupom sa dvojcem Marvin & Guy koji je organizirala matična ekipa iz RatCata u samom centru Šibenika na trgu u staroj gradskoj jezgri, polako je krenula sezona festivala.

Festivalska sezona je krenula nastupom na Sea Staru u Umagu na Nautilus areni (u suradnji sa Klubskom scenom) u društvu Enrica Sangiuliana i domaćih kolega nagrađenih Ambasadarom za sezonu prije. Nakon tog nastupa slijedili su nastupi na festivalima Vortex & Youruba i Mostar Summer Fest. A onda dolazi najveći uspjeh karijere i nastup na Dance Areni Exit festivala u subotu sa headlinerima iz snova.

Dijeliti jedan od najvećih stageva u Europi sa Solomunom, Tale of Us i Adriatiqom bilo je nešto posebno i neopisivo. Nastupio sam u b2b kombinaciji sa Fornivom iz Sarajeva te smo odlično kliknuli i dalje nastupili na više evenata u toj istoj kombinaciji pa također na 18. rođendanu Klubske Scene.

Odmah nakon Exita dolazi dugo priželjkivani nastup na Love International festivalu u Tisnom. Također tu su još bili ljetni nastupi na Jigo Festivalu, Forestlandu, Nox Festivalu, na main stageu Fresh Wavea u Banja Luci sa velikanom Hernan Cattaneom, GreenRoom festivalu, Danima piva u Karlovcu u društvu Petra Dundova, te zadnji festival u ljetnoj sezoni je bio Dimensions u Puli. Jedan od najdražih nastupa ovo ljeto bio mi je u Beogradu na TimeCodu gdje sam zasvirao u b2b kombinaciji sa Denisom Horvatom ispod mosta na Adi. Bila je to fenomenalna večer na izuzetnoj lokaciji.   

Nakon super uspješne ljetne sezone prepune nastupa diljem regije uslijedilo je izdanje za jednu od najprodavanijih izdavačkih kuća, a to je talijanski MoBlack Records. EP Theory of Cosmos je nastao u suradnji sa dobrim prijateljima i kolegama iz Outcoma. Trake su postigle odlične pozicije na Beatport ljestvicama i vrtile se po klubovima i festivalima diljem svijeta. Taj EP je obilježio moj povratak produkciji nakon dvije godine pauze, te sad učestalo radim na novim materijalima u studiju matičnog labela Simulation u Splitu.

Ovu godinu je obilježila i prva vlastita kolumna za koju mi je u povjerenje dala baš Klubska Scena da biram najbolja regionalna izdanja i u kojoj uživam pronalazeći brojne talente diljem regije. Kraj godine sam obilježio nastupima u matičnom klubu Tunel gdje sam zajedno sa svojom RatCat ekipom digli klub na višu razinu produkcije i vrhunskim gostovanjima kao što su Steve Bug, Terr i Innellea.

Uz posljednje spomnutu Innelleu koja je nastupila na mojoj klubskoj večeri Opposite, tu su još gostovali Mathias Schober i Ivory. Tako da je klupska večer koja je dobila nagradu Ambasador za najbolju novu klupsku večer još više se razvila u 2019. godini.

Godinu kao ovu pamtiti ću još jako dugo i potruditi se da sljedeća bude još bolja ili bar kao ova. Kao Top 3 uspjeha godine bih izdvojio nastup na Dance Areni, izdanje za MoBlack Records i prvi nastup u Berlinu."


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Lovre Kanjer (@dj_lawrence_klein)

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano