Skip to main content
  • 15.01.2019.

Londonski fabric ponovno zatvorio uoči 20. rođendana ili je to marketinški trik?

Uzburkali su se duhovi u medijima i na društvenim mrežama o ponovnom zatvaranju kultnog londonskog fabrica.

Piše: 

Naime, Amelie Lens, Boiler Room i Resident Advisor su prvi primjetili da je klub deaktivirao svoju web stranicu koja se redirekta na crni blank screen, te isto tako vrijedi za Facebook i Instagram račun, a na Twitteru stoji objava u obliku crne kocke. Ispred kluba u Farringtonu na ulazu je maknuta tabla sa imenom kluba, pa se javnost s pravom pita što se događa sa kultnim klupskim prostorom koji bi ove godine trebao proslaviti 20. rođendan.

Jedino gdje nisu obrisani eventi je RA kalendar. Radi li se o marketinškom triku uoči velikog 20. rođendana, ili je pak klub opet zatvoren ostaje za vidjeti. Klub je već krajem 2016. bio zatvoren zbog smrti dvojice partijanera kada mu je ukinuta licenca za rad, no peticijom koju je potpisalo preko 160 tisuća ljudi diljem svijeta fabric je ponovno otvoren početkom 2017. uz strože uvjete rada.

Novinari RA pokušali su kontakirati neke zaposlenike kluba nakon čega im je stizao automatski odgovor sa 20 crnih kocki. Špekulira se da bi ovo zaista mogao biti marketinški trik jer 20 crnih kocki može značiti 20 flyera sa tajanstvenim line-upom za 20 partija povodom jubilarnog rođendana.

boogaloo web
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem