Skip to main content
  • 27.06.2017.

Mars napada… i to Revelin!

S pogledom na dubrovačku pučinu na južnoj obali Lijepe Tvoje gospe i gospari s punim pravom jedno prenamijenjeno impresivno klupsko mjesto srednjovjekovne utvrde nazivaju kulturnim klubom i okupljeni pod zvučnicima Revelina u dugim ljetnim noćima čekaju zore.


Atmosferu možeš rezati nožem, dlačice na potiljku ustaju od gušta, zjenice se šire i uši su razmažene. U ovakvoj eelektričnoj atmosferi jedino je prikladno ljetni standard dati onome koji ljestvice uzme na ramena i vuče gore, jednako električnom Filipu. On plesnim alteregom DANCElectricPHILIPE drži jednu od najboljih ljetnih jadranskih rezidentura koje možeš poželjeti. Usmjerava trud i ljubav u ono što voli i dijeli to sa zajednicom pod nazivom DANCElectric Residency manifestiran kao klupski projekt sasvim posvećen promociji i produkciji dubokih intenzivnih plesnih iskustva s pokojim izletom u mehaničku techno zemlju. Revelin tako u petnaestostoljetnoj tvrđavi spaja duhove prošlosti i glazbe budućnosti za najbolje noći sadašnjosti i ljeta 2017. – a jedan od najboljih na repertoaru prvog udara 28. lipnja od 23 sata do 6 ujutro baš je domaći Damir. Prezimena Ludvig probio je i internacionalne granice, i u modusu onoga kako stranci za Hrvatsku znaju po velikim sportašima, globalni elektroničari je znaju po spomenu Ludvigova imena.

S tri nagrade za glazbeni dokumentarac na New York International Independent Film and Video Festivalu, kao internacionalni Dj, kompozitor, producent i tekstopisac projekta Ludvig i Stelar i jedan od trijade osnivača apsolutne legende Astralisa, Damiru je jednako lako svirati pred publikom ambasadora i veleposlanika kao i u malom kvartovskom klubu znojnih ljepljivih zidova. Kada smo krenuli u nabrajanje klubova, suradnji, festivala i pothvata trebao bi si otići skuhati novu šalicu kave jer bi potrajalo, pa te za to upućujemo na službene stranice ovdje, a napomenut ćemo ti još da je čitava sudbinska linija koja je stvorila jednoga od najsvestranijih i najvrjednijih domaćih glazbenih umjetnika počela s dječakom koji je u školskom zboru petljao oko Verdija, Beethovena i Brahmsa, da bi ga teenagerske godine odjednom pomele u valu hip-hopa i oformljuje prvi hrvatski hip hop band DIFFO kao MC Wumah, dok se kao dio projekta Fresh Style već 1993. penje na vrhove domaćih top lista. Hip-hop je bio samo početak za žanrovskog istraživača, kao se u međuvremenu s Dogmom (kasnije Dogmom 3000) na horizont uvukao i goa trance dok ga danas hvataš negdje gdje se ljube lounge, progressive, electro, indie dance, deep house, tech house and techno.

Orson Wells je 30. listopada 1938. izazvao masovnu paniku radio adaptacijom romana u kojem Mars napada Zemlju. Premotaš li na petak za finale 30. lipnja u Revelinu je panika zamijenjena oduševljenjem mash-upu naklonjene ekipe. Od Damirova sazviježđa tako skreneš lijevo pa još malo i nailaziš na dualnost kockastih zakrabuljenih glava s Marsa. Talijanski duo koji čine Max Aqualuce i Luca Ventafunk, DJs from Mars, svoju glazbu opisuje kao sočno zgnječeni produkt bastard popa i alien electra. Ono što asocira na kopilad u njihovoj izvedbi je ničija i simultano svačija estetika mash-upa, zgnječena i preklopljena uslojavanja onoga što daje treće značenje i što bi Walter Benjamina nazvao dijalektičkim sikama. Njihova remek dijela je na You tube-u pogledalo više od 10 milijuna ljudi, a brojka i dalje raste. Iza sebe imaju suradnje s najpoznatijim imenima kao što su Fragma, Ciara, Eiffel 65, Brooklyn Bounce, Coolio, Ennio Morricone i mnogi drugi. U SAD-u surađuju s Jasonom Nevinsom koji im donosi neke od najvećih mixeva.

Pridružuju im se i DANCElectricPHILIPE i DJ JohnnY I., dok vizuale kao i obično nose PhiberOptic i Rook VJ. Zašto Marsovci nose kartonske kutije na nastupima uživo? Ne znamo, možda nije ni potrebno shvatiti jer ipak si ti sa Zemlje. Pa dođi, zovi Muldera i Scully, pitaj ih je li istaina tamo vani, plati im cugu i uživaj u slijetanju s Marsa! Enjoy i dobro nam došli u Revelin!

Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano