Tema je 25 godina Detroit Techno glazbe pa su diljem planete organizirani slavljenički partiji na kojima sviraju tvorci ovog pokreta. Spomenit ćemo samo neke koji su publici ostali u sjećanjima tijekom 2010.g. a neki od njih tek nadolaze. Tijekom ožujka WMC u Miamiu ponudio je prve partije na temu Detroit techna, a sve se nastavilo u svibnja na Detroit Electronic Movement Festivalu gdje ni jedan glazbenik nije želio propustiti ovaj događaj.
Hrvatska publika srećom ima dobre promotore koji su prepoznali vrijednost ovog žanra pa se naša mala ali vrijedna scena može staviti bok uz bok sa velikanima u Miamiu ili Detroitu. Dragulj s Nila, zasigurno ovog ljeta ponijela je ekipa The Garden Festivala u Petrčanima koji su uz ovaj događaj ponudili još nekoliko mini festivala pod producentskom palicom organizatora popularnih britanskih klupskih večeri.
Tako Hrvatsku nisu zaobišla imena poput Dennis Ferrera, Thea Parrisha, Carl Craiga, Juan Atkinsa, Ron Trenta, Ame-a…. a festivali The Garden, Soundwave, Suncebeat ili pak Stop Makin` Sense definitivno su udarili temelje naše underground scene.
Rezultat je ogroman uspjeh za HR turizam, promocija našeg podneblja, plesne glazbe i izvan teritorija te deseci tisuća zadovoljnih gostiju iz Europe i Hrvatske. Beach Bar Tiki i brod Argonaut imali su dnevne zadaće za zabavljanje gostiju a navečer je sva publika išla na partije u diskoteku Barbarella`s.
Posljednji u nizu mini festivala SMS održan od 3. do 5. rujna na lijep je način zatvorio sezonu jadranskog partijanja a pritom goste odveo na neopisivo putovanje kroz sve žanrove elektronskog zvuka (house, rock and roll, disco, balearic, techno, blues, psihodelija, dubstep, soul te zvukove južnoameričkih i južnoafričkih geta koje u Hrvatsku dovode vodeći londonski klupski promoteri kao što su Need2Soul, Secretsundaze, Warm, Sud Electronic, Movimentos Favela Chic). Za svakoga ponešto a ljubitelje Detroit techna budnima je držao Carl Craig i pritom se mala HR scena ucrtala na kartu onih koji su proslavili 25 godina ove glazbe.
Slijedi mali odmor do 16. listopada kada se uspavana splitska scena još uvijek pokušava održati na koljenima. Prema najavama koje dolaze iz Jungle jesen i zima bit će vrlo interesantne. Asad Rizvi, Chris Liebing, Adam Beyer samo su glasine a onaj potvrđeni je Kevin Saunderson gore spomenutog datuma.
Jedan od tvoraca i začetnika ovog pokreta nastupit će u splitskoj Jungli a bit će odličan podsjetnik na to kako je ova glazba evoluirala kroz 25 godina te će Kevin zasigurno pustiti neke legendarne uratke za kojima se i danas "baca ruka u vatru".
Dokumentarac prati generaciju post-punk glazbenika koji su sintesajzer s eksperimentalnog ruba doveli u središte pop pozornice
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional
Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.