Skip to main content
  • 27.04.2016.

Moondance cesta skreće u Opium!

Putevi, puteljci, zavojite ceste ili osvijetljeni autoputi zvuka, sve pod paskom predane satelitske Lune.

 
Poviješću natopljeno kamenje trogirske tvrđe zajedno s izlaskom velikog ozarenog lica poziva na otvoreno i plesače i plesačice u beskonačnim pričama ljetnih pozornica. 
 
Od 11. do 13. kolovoza Kamerlengo tako postaje mjesto koje u svoju utrobu zove domaće ruke uz underground internacionalce Analogue Cops, ležeći još na lovorikama svog prethodnog Moondance nastupa. Tu je i Fabrice Lig, Belgijanac kojem kroz vene pumpa detroitska krv, domaći favorit čija estetika savršeno sjeda u balkansko uho Oxia i Forest People.
 
No Moondance dolazi kao vrhunac i sladostrasno ušće priče koja se zakortljala mjesecima ranije i već posjetila Sinj i Makarsku pod Road 2 Moondance zastavom zagrijavanja za konačnu eksploziju. Sljedeća stepenica piramide su Vodice 29. travnja i u njima ugniježđeni klub koji sugerira bijeg, izmaglicu, olakšanje i hedonizam.

 
 
Ugodno anesteziran, u mekanoj magli postojanja u svemu onome što život čini ljepšim, klub Opium ti kroz vene  pumpa čitavu noć glazbe koja polako ulazi u krvotok, prelazi membranu zakočenosti i putuje do moždane ovojnice u kojoj eksplodira slobodom i užitkom. Za auditorne gušte zaduženi su ovoga puta:
 
► Oxia / FR
► Pero FH / Moondance
► Edy C / Decoded
► Branisha / Opium
 
Oxia se tako, prije no što je prekršten elektroničkim, odazivao na ime Oliver Raymond od prvih dana disanja u francuskom Grenobleu. Rano teenagerštvo zakačilo je već iznutra kukice disca i funka, sve dok fakultetske godine i prijateljstvo s Stephaneom Deschezeauxom nisu označili startni pištolj glazbenog putovanja debitiranjem na radio valovima s emisijom posvećenom funku tako da već 15-ica donijela ulazak u miksanje slažući zvučne napolitanke italo disca, new wavea i ranog housea s čikaških i njujorških ulica.
 
'91. Stephane i Oliver su spojili svoje limitirane resurse i kupili prve komade opreme ne bi li počeli sami stvarati glazbu, a do '94. dualni zvučni eksperimnet "Oxia" već je bio debelo na putu. Slijede upoznavanja s Michelom Amatom, Alexom Reynaudom i Kikom i potonji naposljetku s Oliverom stvara Ozone Records.


 

1998. s Michelom Amatom i Alexandreom Reynaudom stvara još jedan label kojem su nadjenuli ime Goodlife kao posvetu legendarnoj Inner City traci. Kraj stoljeća rezultirao je razdvajanjem profesionalnih puteva s Stephaneom i Oliver nastavlja Oxiu kao solo priču. Goodlife je također bio i platforma s koje se rodio debitantski solo album "24 heures" koji je dostojno uhvatio apsolutnu predanost hipnozi techno ritmova Jeff Millsa, UR-a i dubokog elektroničkog dinamizma umjetnika kao što su Other People Place, Drexciya, Aux88… Godine predanog rada, beskonačna izdanja i remixevi kasnije urodili su plodom. Kako to obično biva kvaliteta prereže kroz bijeli šum i tako 2008. Oxia hvata drugo i treće mjesto Beatportovih nagrada u kategoriji "Best Remix" za remix Butcheve trake kao i prvo mjesto kao najbolji "Techno Artist".
 
2012. s francuskog Infiné Musica izlazi i novi EP "Tides of Mind" gdje po prvi puta radi i s vokalistima kao Miss Kittin, Mesparrow i Scalde i zaokreće kompas više prema house izričaju sasvim savršenim kao soundtrack sanjarenju, smijehu i eskapizmu. Godine su sagradile neprobojno zdanje glazbenog zida koji opasava podije i nakon intenzivnih globalnih turneja Oxia se zatvara u mrak studija i dovršava remixeve i izdanja za labele kao što su  Visionquest, Noir Music, Clarisse Records, Moan, Material…
{youtube}NfJW_15MF7k{/youtube}
 
Eto ako sve ovo nije dovoljno, ptice su šapnule da bi u Opiumu mogao ugrabiti i koji Moondance upad free. Za detalje skokni na FB službenjaču ovdje. Proširi riječ, a na upade si skokni na neko od prodajnih mjesta Ticketshopa ili pak njegovu digitalnu lokaciju.
 
Noću želiš jače, voliš intenzivnije, misliš čišće i niti stvarnosti su labavije vezane za tebe. Pod Mjesecom nisi onaj koji moraš biti nego samo onaj koji jesi, opušten, čist, velik i malen ispod zvijezda istovremeno! Dobrodošao na Moondance! Mjesec zna i vidi ono što ti još ni ne slutiš!…
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano