Skip to main content
  • 15.12.2009.

MTV natječaj za producente u Spaladium Areni

Komponiraj/produciraj himnu Novogodišnjeg spektakla u Spaladium Areni uz Ministry of Sound te zaradi VIP upade 31.12. u Splitu! Producent koji napravi najbolju himnu po mišljenju MTV-evog žirija dobiva dvije VIP ulaznice za novogodišnji tulum u Spaladium Areni u Splitu, te puštanje himne s glavne DJ bine tijekom središnjeg programa.

Piše: 


Kako sudjelovati:

1. Napravite plesnu himnu u bilo kojem glazbenom stilu, po svojim željama, idejama i glazbenim afinitetima. Svi stilovi su dobrodošli!
2. Uploadajte svoj uradak  na bilo koji od poznatih file hostera (Rapidshare, Zippyshare, ZShare itd.) u mp3 formatu (320 kbps) te pošaljite link na e-mail adresu [email protected] najkasnije do ponoći u subotu 26. prosinca 2009. Osim linka, e-mail mora sadržavati i ove podatke: ime pjesme, ime ili alias remixera/producenta, kontakt remixera/producenta (e-mail adresa, broj kontakt telefona, adresa i mjesto stanovanja).
3. Nakon konzultacija MTV-evog žirija pobjednik će biti proglašen 28. prosinca 2009. na www.mtv.com.hr
 

Ostala pravila za sudjelovanje u natječaju:

1. U natječaju mogu sudjelovati punoljetne osobe (18+), građani Hrvatske, Slovenije, Srbije, Bosne i Hercegovine i Makedonije.
2. U natječaju mogu sudjelovati pojedinci ili producentski/remixerski timovi, ali bez obzira na broj prijavljenih članova tima nagrađeni dobivaju dvije VIP ulaznice za Set2Split pres. Ministry Of Sound, Spaladium Arena, Split, 31.12.2009.
3. MTV Adria nije odgovoran u slučaju zloupotrebe ulaznica koje dodjeljuje kao nagradu na natječaju.
4. Glazbeni uradak ne smije trajati dulje od 10 min. Pojedinac ili producentski/remixerski tim smije prijaviti najviše jedan uradak.
5. Svi radovi koji sadrže zvučne zapise i autorska djela drugih autora/izvođača/producenata, a koji tu uporabu nisu dozvolili, biti će diskvalificirani.
6. Autori zadržavaju svoja producentska i autorska prava, te ustupaju MTV-u i Set2Split-u prava na korištenje prijavljenog uratka u promotivne svrhe do 1. siječnja 2010 godine.

boogaloo web
dobar house mobile
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem