MySpace spreman na promjene
MySpace kao društveni glazbeni servis bio je najposjećeniji u razdoblju od 2005. do 2008. i zaslužan je za lansiranje karijera glazbenika poput Lily Allen i Arctic Monkeys.
A onda je došao Facebook i "pomeo" sve, tako da je MySpace odlučio poraditi na svojim promjena koje će biti vidljive i objavljene krajem ove godine.Središte promjena fokusirano je na zabavu.
MySpace kao društveni servis koji je 2005. Rupert Murdoch kupio za 80 milijuna dolara, a prošle godine od njega ga je otkupila reklamna agencija Specific Media za 35 milijuna dolara. Justin Timberlake je također investirao novac u MySpace, ali uz uvjete da sudjeluje u novom smjeru kojim servis namjerava ići.
Trenutno u lovu na nove reklamne agencija MySpace mora poduzeti značajne korake kako bi zaustavila konstantan pad i postala pristupačnija korisnicima što će se svakako i učiniti do kraja godine – tvrde iz Specific Medie.
U posljednjih par godina MySpace se odmaknuo od socijalnih mreža i pokušao biti fokusiran na glazbu i umjetnost, nadamo se da će promjene koje namjeravaju napraviti na servisu biti ovaj put dovoljne da MySpace opstane.