Skip to main content
  • alt
  • 7.01.2014.

Najbolje od techna po Daveu Clarkeu

Techno barun Dave Clarke poznat je po tome kako ama baš svaku traku koju dobije presluša, a nerijetko koju i zavrti u svojoj tjednoj emisiji White Noise.

 
Zna se kako su Clarkeu omiljeni techno i electro, ali nikad nije zgorega spomenuti kako je njegova kompilacija “World Service”  jedna od najboljih electro kompilacija ikad. Što pak je po Clarkeu najbolje od techna 2013. godine možete doznati u njegovom najnovijem miksu.
{youtube}3kLSS1C-bFM{/youtube}
 
Miks donosi 24 trake od kojih neke potpisuju legendarni techno producenti kao što su Ben Sims, Floorplan ili Len Faki. Tu su i Clouds, škotski dvojac koji je nizom izvrsnih izdanja osvojio cijelu underground techno scenu. Svoje mjesto u miksu našla je i traka Laga, srpskog techno producenta pravim imenom Miloš Martinov, s odličnog EP-ja “Misfit” izašlog na labelu Basa Mooya, Mord. Miks preslušajte ovdje.
 
Popis traka:
Bunker44 & Jeaven – Cardiology – (Black Asteroid Remix)
David Meiser & Black Asteroid – Who Controls
Clouds – Complete Control 
Housemeister – Whiteout
Josh Moseley – Chicago Jack’D
Floorplan – Lets Ride
Alden Tyrell – Somehouse
Len Faki & Johannes – Heil Dirty
Drumcell – Disturbance (Pfirter Remix)
Lag Sama – Doma (FSG Remix)
Ronan Teague – Umbriel Acid (Original Mix)
Gingy & BordelloAll – Day (Robert Hood Remix)
Charlton – Chaotic Behaviour
A & S – Sevir
Sleep Archives – A Man Dies in The Street Part 1 No 3
Ben Sims – Raw Hide
Tim Taylor and Damon WildBang – The Acid (Echoplex Mix) 
Jeroen Search – The Future Is Ours
Marc Romboy & Ken Ishii – Susei (ROD Remix One)
D_FUNC – Modulator
Mr. Jones – Apogeum (Audio Injection Remix) 
Ritzi Lee – Subway Trip
DynarecDouble – Postpone
Niko Marks – Crank Shaft
 
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano