Skip to main content
  • Death Grips - Retrograde
  • 2.01.2013.

Najinovativniji spotovi prošle godine!

Zagazili smo u novu godinu, ali se još uvijek prisjećamo zanimljivih stvari iz prošle. Od silnih ljestvica najboljih ovih ili onih, pjesama, spotova, etiketa, i sl., donosimo vam jednu ljestvicu najinovativnijih spotova prošle godine.

Piše: 

Naslovna foto

Death Grips – Retrograde

Od pojave kamera, i fascinacije filmom i televizijom, od nastanka MTV-a i VH1, a danas YouTube-a, spotovi su nešto što nas uveseljava uz slušanje naše omiljene glazbe. Naravno, uz današnju masovnu proizvodnju, teško je ostati kreativan i inovativan. Ipak, postoje oni koji se uspiju istaknuti pred ostalima, kojima su spotovi poligon za dokazivanje, a i tehnologija je jeftinija, a kvalitetnija. Donosimo neke od njih…
{youtube}UlmRLktGPII{/youtube}

Tanlines – “Not The Same”, u kojem se dva člana benda pojavljuju kao redatelji, statisti i zvijezde spota, uz upotrebu stop trika. Jon Lindsay – “Oceans More” u kojem je korišteno RGB+D Toolkit, čija se upotreba za ovu godinu očekuje na puno više projekata. Do pojave videa za Warm Myth – “Working” nikada nije korišten kaleidoskop efekt i origami zajedno.
{youtube}RoYilekwxIk{/youtube}

Popularni DJ i producent, Benga, koji je nedavno izbacio 6 dokumentarnih serija, o kojih smo vam već pričali, ima odličan SPOT za I Will Never Change u kojem se vinilne ploče slažu u wave form, poput onog kojeg svi gledamo svakodnevno na npr. Soundcloudu.
{youtube}YKFGrg–Cc4{/youtube}

Totalna boleščina od spota dolazi od strane grupe Liars i pjesme Brats, a daleko nije ni Lorn i stvar “Weigh Me Down”, 8-bitna klaonica. Zanimljiv narativni spot napravila je ekipa Superelectrica za Kid Sundance – “Tech City”, a među 10 najinovativnijih smjestila uvijek interesantna Björk, za stvar Mutual Core, a u režiji Andrewa Huanga. Tu je i animirani spot za Unstoppable Death Machines – “Do The Devo”, kojeg je radio ogroman broj animatora.
{youtube}ZM80F_J-QHE{/youtube}

Definitivno zanimljivo, a reći će i inovativno je i naš posljednji video spot ove ljestvice, koji skoro pa da se ni ne može nazvati video spotom, i sastoji se od 109 manjih video klipova, a dolazi od strane Death Grips – “RETROGRADE”. Teško slušljivo, teško gledljivo, ali zanimljivo… Pogledajte OVDJE.

boogaloo web
dobar house mobile
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem