Skip to main content
  • jonty skrufff
  • 27.10.2012.

Ne radite remix samo zbog novca

Što je dozvoljeno, a što nije u remix igri, tko si može priuštiti da odbije napraviti remix pjesme koja im se u biti ne sviđa porazgovarali su Adam Beyer, Stacey Pullen i Josh Wink i Martyn.

Naslovna foto

Jonty Skrufff

Debatu je tijekom prošlotjednog Amsterdam Dance Eventa vodio poznati bloger, novinar, DJ i producent i moderator Jonty Skrufff i svi su složili u jednom – oni rade samo remixe stvari koje im se zaista sviđaju i ne rade ih isključivo za novac, iako je Josh Wink priznao da pokušava balansirati između remixeva koje treba i onih koje mora raditi, tj. onih koje radi za dušu i onih koji mu plaćaju račune.

Svi su imali i primjer remixa kojeg su odbili napraviti, tako je Wink odbio prije nekoliko godina remiksirati "Poker Face" Lady Gage, jer nikad dotad nije čuo za nju. Još uvijek nije siguran jel mu to bila najbolja ili najgora odluka u životu.

{youtube}W1J1bxZi6V8{/youtube}

Između ostalog Martyn je istaknuo kako se kod remixiranja tuđih stvari imao priliku opustiti, odvažniji je i sklon eksperimentiranju što katkad rezultira odličnim idejama.

Stacey Pullen je pak na debati dao dobar savjet svima: "Kad god radite remix budite sigurni da ste sve dijelove spremili i sačuvali". Jednom se njemu nažalost dogodilo da ništa nije spremio i morao je cijeli posao raditi iz početka.

{youtube}vM821ckDHSU{/youtube}

Mi bi ovoj temi nadodali i činjenicu da remixi često zvuče bolje od orginala, štoviše interpretiraju pjesmu na sasvim drugačiji način, unose novu energiju i spajaju različite žanrove, povezuju glazbenike i ruše barijere među žanrovima. Remixi su često prijeko potrebni na plesnim podijima, a omogućuju glazbeniku da na različitim stvarima ostave autentičan potpis.  

 

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano