Skip to main content
  • 17.03.2013.

New York Times: Zaslužuju li DJ-i miljunske iznose?

Novinari američkog New York Timesa pomno su istraživali EDM scenu kao i njegove izvođače koji godišnje zarađuju miljune dolara.

Piše: 


Iskoristili su priliku za vrijeme Tiestove turneje po Americi prikazati isječke s nastupa u New Yorku, te napravili zanimljiv video kolaž kojeg možete vidjeti u nastavku. Autori se pitaju, je su li Tiesto i ostali komercijalni izvođači poput Avicii-a ili Davida Guette zaslužili zarađivati miljune dolara na račun onoga što rade na stageu, budući da i sami znamo da puštaju već unaprijed snimljenu glazbu, a poneki od njih uopće je ne mixaju već dođu na stage sa unaprijed snimljenim setom i sve što rade je igra sa filterima.

Nakon postavljenog pitanja koliko on gore uopće radi, Tiesto je vidno zamuckivao i odgovorio:
“Yeah ..it’s basically just the .. its more about the music making program for showing your vision in what should be played. People give you a hard time for pushing a couple buttons but what’s the difference if you push a couple buttons when you play four-strings on a guitar for 10 years. If I were Keith Richards, I would for all my life be playing that same guitar. He still has the creative mind but that happens in the studio. Not on stage.”

boogaloo nye

Kasnije je dodao da bi svirao i besplatno jer se radi o ljubavi prema glazbi. Nama se ovakav način puštanja glazbe čini varanjem. Što bi rekli na to DJ-i koji su u glazbu ušli iz potpuno druge perspektive i sa nekim drukčijim shvaćanjima, inovatori iz Detroita, Chicaga ili Londona kojima se nastup plaćao nekoliko stotina dolara, puštali su u zapuštenim tvornicama ili skladištima te jedina ljubav koju su imali je ona prema gramofonima i vinylima.

Da je danas vinyl standard, pitamo se bi li Tiesto i još neki slični punili stadione i dvorane, te kako bi izgledao njihov mix?

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano