Novi electro zvuk Van Dijka
Nizozemska je scena još od ranih osamdesetih, kada je brzinski usvojila Chicago house, Detroit techno i počela organizirati masovne, underground raveove po uzoru na one u Velikoj Britaniji, poglavlje koje se ne preskače.
U Nizozemskoj, koja nam je podarila hardcore techno podžanr gabber, smjestili su se neki od najutjecajnijih labela današnjice kao što su Rush Hour, Delsin Records, Clone Records, Field Records, Frustrated Funk, u glavnome se gradu organizira najveći svjetski festival zatvorenog tipa Amsterdam Dance Event, a glazbeno gledajući scena doživljava svojevrsnu renesansu. Talentiranost mladih producenata kao što su Conforce ili Delta Funktionen već je prepoznata i priznata, a treći igrač je svakako i Samuel Van Dijk kojem krajem ovog mjeseca na engleskom labelu Tabernacle Records Johna Hecklea (lanjskog zagrebačkog gosta) na 300 ručno numeriranih vinila izlazi treći album pod aliasem VC -118A.
„Flight Control“ u uskoj je povezanosti sa samim imenom projekta, koje je Van Dijk posudio od vrste ratnog zrakoplova, unutar kojeg mladi producent propitkuje kako se nešto glomazno poput aviona može vinuti u zrak nudeći retrofuturistične techno, electro, IDM, ambijentalne trake kao potencijalne odgovore. Nakon iznimno dobro prihvaćena i hvaljena LP-ja i od publike i od kritike, „International Airlines“ i „Information System“ , na kojima je svaka traka precizno izgrađeni zvukobraz što varira od iznimne napetosti do potpune opuštenosti, Van Dijk i na skorašnjem LP-ju nudi četiri skladbe među kojima izdvajamo „Terminal Code“ kao electro adut te „Blue World Below“ za uranjanje u drexciyanske dubine.
Ukoliko niste od electra i techna, pod imenima Mohlao i Multicast Dynamics potražite Van Dijkove monumentalne, hipnotičko ritmične dub techno stvari.